Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ja, het duurt nog 5 weekjes, maar die zijn zo voorbij...

Dan wordt mijn kleine vent gecastreert en ik vind het eigenlijk best wel spannend.

Hij gaat naar een absoluut konijnkundige DA, daar hoef ik me geen zorgen om te maken, maar er zit natuurlijk altijd een risico aan.

Maar goed, dit konijntje is het mijn eerste konijn ooit dat op de operatietafel gaat, dus ik heb helemaal geen ervaring wat betreft de nazorg.

Nou wordt ik straks natuurlijk wel goed geinformeert door de DA, en ik heb al een hoop gelezen etc.

Maar zouden jullie me nog wat dingen kunnen melden die ik absoluut niet over het hoofd moet zien?

Denk aan het hok, spullen die ik in huis moet hebben etc..

Bedankt!

Geplaatst:

geen stro maar dekens of handoeken op de bodem

mijn nijn is net gecatreerd en had verder gelukkig geen na zorg nodig

huppeld 's avonds weer vrolijk rond

succes

Geplaatst:

je kunt voor de zekerheid ook een kruik klaarleggen, als is dat meestal niet nodig. en inderdaad geen stro in de kooi, dat kan prikken.

misschien ook zorgen dat je zijn lievelingseten in huis hebt, zodat hij bij thuiskomst lekker kan knabbelen.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Omg, morgen word ie weggebracht, en dan zie ik hem vrijdagavond laat pas weer!

Ik ben niet thuis als hij weggaat, dus mijn moeder brengt hem weg, en ik ben niet thuis als hij terugkomt, dan moet ik werken en daarna nog oppassen, dus dan zie ik hem ook niet!

Geplaatst:

Nou, Chevy is vanmorgen onder het mes gegaan, en ik heb geen idee hoe het nu met hem is...Ik zie hem, met een beetje geluk, morgen pas. Anders word het zaterdagochtend...

Geplaatst:

Dat denk ik ook, maar ik was te laat thuis om ze te kunnen bellen, helaas;)

Dus ben ik maar gaan denken: Geen bericht is goed bericht:)

En ik heb er ook wel vertrouwen in, ik mis mn mannetje alleen nu al!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .