marieke1987 Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Hallo allemaal, Guus is bijna een half jaar (franse hangoor)En uiteraard wil ik hem laten castreren om hem daarna te kunnen koppelen. Maar mijn dierenarts (rotterdam zuid) vind ik prima voor de entingen van mijn boy's, maar of ik hem daar durf te laten castreren??Iemand tips voor goed dierenartsen hier in en rondom rotterdam??Wat waren jullie ongeveer kwijt kwa kosten?? Alvast bedankt, marieke
Claire Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 hee,ik ken geen DA in rotterdam,maar je moet vragen welke narcoseze gaan gebruiken onder de castratie. Konijnen kunnen slecht ondernarcose ! en hoeveel konijnen er al gestorven zijn onder de castratie,als ze het goed doen gaan ze zelden dood. de andere mensen hier vertellen meer, kwa kosten is verschillend per DA.Ik was 48,- kwijt, in vorstenbosh 37,50,- en hier een andere DA in uden maar35,- maar de andere kan ook weer 70,- kosten.Verschillend dus, maar leuk dat je je ram laat castreren en een vriendinvoor hem zoekt. succes
Saskia_ Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Heb je al naar deze lijst gekeken? Rotterdam staat er inderdaad niet tussen, maar wie weet kan een andere konijnkundige dierenarts in je omgeving wel verwijzen naar iemand in Rotterdam.
Spaghetti Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Hihi wat leuk! Wij hebben ook een Guus! Het is alleen wel een dwergkonijn, dus zonder hangoortjes.. Hoe zijn jullie op de naam gekomen?Btje off-topic, maar ik vond het even leuk
Aanbevolen berichten