beaglewoman Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 ik heb een vraagje over de castratie van beerheeft er iemand ervaring met een castratie die onder plaatselijke verdoving plaats zal vinden??? ben erg benieuwd of dit wat zal zijn liefs ilonka
Saskia_ Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Aangezien je in het konijnen-deel van het forum post neem ik maar aan ik dat je het over castratie van een ram hebt. In dat geval, hierover liep kortgeleden ook een topic: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/26643-castratie-plaatselijke-verdoving.html
beaglewoman Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 ja een ramsorry ik ga gelijk daar even kijkenbedankt voor jouw reactie liefs ilonka
chan Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Ik heb hier echt hele goede ervaringen mee. Ik mag er zelfs bij blijven staan en krijg het konijntje meteen weer mee naar huis. Ik vind narcose best heftig altijd voor zo'n beestje en nu zijn ze veel sneller opgeknapt naar mijn idee. Ze eten, drinken en keutelen meteen weer. (bij mij dan)
Aanbevolen berichten