Akonijn Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Hallo, vandaag is mijn konijnte van ong. 4 maanden gecastreerd. Heb jij daar informatie over? Wanneer mag hij bijvoorbeeld bij het vrouwtje? Speciaal eten? Graag zo snel mogenlijk informatie! xx. A..
Blacky Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Lekker twee weken appart laten zittenDe eerste dagen op handdoeken en gewoon even lekker verwennen.Verse kruiden etc tot hij weer helemaal gewoon eet en drinkt.Daarna weer op de gewone manier verder.Een bakje water is vaak ook beter als hij net geholpen is en natuurlijk lekker vers hooi!
jordi Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Laat hem gewoon nog 2 weken appart zitten. Zorg dat hij niet op bodembedekking zit ! maar op handdoeken. gr
pien Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 mijn Binky vandaag ook iets minder mannelijk geworden.heeft nergens last van zo lijkt het springt op en af de bank en gaat zo weer heerlijk naar buiten in zijn ren heb wel deken/ handdoeken in zijn hok neer gelegt ipv stro want dat kan in de wond steken !!!!!!!! nu nog 2 weken wachten tot hij gekoppeld kan worden aan Pien succes met je nijntjes
Joseeke Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 2 weken idd apart zetten van het vriendinnetje i.v.m. de vruchtbaarheid.Goed in de gaten houden of hij goed blijft eten.Zo niet, dan zul je 'm moeten dwangvoeren. Heb je pijnstilling meegekregen?Dit is nu heel belangrijk voor hem.Een konijn met pijn wil niet meer eten. Daarom is het heel belangrijk dat hij dit nu krijgt. Een pijnstilling bij een konijn blijft ongeveer 12 uur werken, daarna moet je het herhalen. Als je geen pijnstilling hebt meegekregen, dan zou ik dit nu gelijk effe halen bij je DA.
Aanbevolen berichten