meta Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 hoi, ik zoek een nijnen-da in zoetermeer. ik heb wel een da van mn kat maar die gaf aan dat ze weinig konijnen in de praktijk hebben. en het is niet dat ze ze niet wil behandelen maar misschien dat er een andere da is die er meer over de vloer krijgt en dus meer ervaring heeft...
o0kirs0o Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Ik zou het niet weten in Zoetermeer, maar vind het wel netjes van je DA dat zij zelf al aangeeft hier weinig ervaring mee te hebben!Succes met je zoektocht.
meta Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 :mdr: nou tommie dat valt me nou echt van je tegen...iemand uit weesp moet toch wel alle da's uit zoetermeer kennen... geintje...
leentje_1978 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Hi Meta, Zoetermeer zou ik niet weten, sorry. Maar als je een auto hebt zou je er voor kunnen kiezen om naar dierenkliniek de Korte Akkeren in Gouda te gaan. Ga ik zelf ook heen en ben er tevrede over. Hij is wel wat duurder. Anders zit er nog een goede dierenarts in Den Haag maar daar moet ik even achter het adres aan, als het heb zal ik het wel ff doorgeven.
Mexflex Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Ik ben 2 keer bij de dierenarts in Rokkenveen geweest.Ik woon zelf in Zoetermeer.Deze DA leek mij kundig en heeft mij erg goed geholpen toen mijn konijn last had van trommelzucht.Misschien heb je er iets aan.
o0kirs0o Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 :mdr: nou tommie dat valt me nou echt van je tegen...iemand uit weesp moet toch wel alle da's uit zoetermeer kennen... geintje... Haha, nou woon net 2 jaartjes in Weesp dus ben blij dat ik dat eindelijk een beetje ken..
Aanbevolen berichten