ampiej-stampiej Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 vraagje: mijn konijntje Summer knort een beetje en ze heeft zich behoorlijk geplukt ze is erg lui kwa hygiene (normaal ook hoor ) maar nu had ze ook haar muts niet schoongemaakt:$? en ze stonk behoorlijk :beurk:maar ze zit verder gewoon te hupsen vond wel net een grote keutel. Komt dit door dat plukken of is er iets anders aan de hand (maak me heel erg zorgen maartis altijd een kui konijntje) maak haar kooi om de dag schoon
ampiej-stampiej Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 ik maak me echt beetje zorgen.... is er iemand die weet wat er is of kan zijn....
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Wat heeft ze niet schoon gemaakt? Probeer een beetje duidelijker te zijn. Is je konijn te dik? Want dan hebben ze ook moeite met zich schoonhouden. Was het een normale keutel of meer een soort van druiventrosje en heel plakkerig?
Carino Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 waarom ga je niet naar een konijn kundige arts bij je in de buurt die je helpthet kijken waar het vandaan komt en wat er aan de hand isidd vraag ik me ook af als het konijn te dik is kan hij/zij zijn eigen ook niet goed wassen hier op de forum staat ergens een lijst met konijn kundiger artsen in de buurt van je omgeving misschien
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Ik ben het helemaal met Carino eens. Even langs een KK dierenarts.
ampiej-stampiej Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 zi is idd iets aan de zware kant. Heb et er met de da over gehad die zij dat ik meer met dr moet spelen etc (ze is namelijk de hele dag los maar hangt liever op de bank dus laten we hopen dat ze snel wat afvalt (had dus iig ook een goeie oppas dus word vervolgd (ze is trouwens helemaal opgeknapt
Aanbevolen berichten