FlappieLover Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Heej!!Je moet je konijnen natuurlijk borstelen. Tot nu toe pluk ik het haar weg maar dat vind ze niet zo fijn....Wat voor borsteltje moet je gebruiken en waar zou ik het kunnen kopen??Alvast bedankt
Carino Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 dieren winkelen daar hebben ze ook vlooien kammen
FlappieLover Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 Dus gewoon zo'n borsteltje bij de dierenwinkel???
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 (aangepast) Ik vond in de dierenwinkel een speciaal kammetje voor dieren die in de rui zijn. Het werkt echt perfect! Het is een kammetje met lange en korte puntjes. Kan geen plaatje vinden.. Dus ik hoop dat mn uitleg genoeg is 8 september 2009 aangepast door Nijntje_Hummer&Gizmo
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Ik heb een gewoon borsteltje en ook een kammetje. Als ze flink in de rui zijn is kammetje fijner.
Aanbevolen berichten