bino&dido Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Ik heb vanmorgen mijn 2 konijnen, Dido en Bino weggebracht voor castratie.. Ik was best wel beetje nerveus, ik wil ze wel graag weer heel terug.. Bij de dierenarts zeiden ze dat na ongeveer 6 weken de mannetjes niet meer zulk mannelijk gedrag zullen vertonen (sproeien enz).. Moet nog even geduld hebben want om 12 uur mag ik bellen hoe het is gegaan en om 14.00 mag ik ze ophalen.. Ik kijk ernaar uit!:yes:
pien Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 hai onze binky gaat donderdag, zie er ook wel tegen op succes vandaag
bino&dido Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 Heb net gebeld.. Alles is goed gegaan en ze zijn ook al weer wakker.. Ik mag ze om 2 uur ophalen
Carino Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 nog een uurtje fijn dat het zo goed gegaan is
Carino Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 nog een hallf uur en je hebt ze weer bij je
bino&dido Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 Heb ze net opgehaald, bino is al best fit.. Maar dido is nog behoorlijk slap.. nu nog allebei gaan eten :bounce:
bino&dido Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 jup :bounce:(ze liggen nogsteeds beetje bij te komen)
paultje74 Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 hoihoi,Hoe gaat het nu met ze? Al een beetje bijgekomen van de schrik en stress?Die van mij is gister ook geweest, en vandaag helaas weer. Hij wilde niet eten... nu 2 prikjes gehad (antibiotica en pijnstillers) en pijnstillers mee naar huis. Nu maar hopen dat het beter gaat!Veel succes!
bino&dido Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 Wat jammer dat het niet helemaal goed was gegaan.. Mijn konijntjes zijn alweer helemaal de oude, ze eten net als voor de operatie weer een hele hoop.. Ik vind ze al best wel druk, dat ik denk van doe rustig man..
paultje74 Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 hahaha alleen maar goed lijkt me! Die van mij wordt nu ook wat vrolijker en heeft ook al een beetje witlof op! Goh, wat kun je je zorgen maken over je konijn he?Verwen ze maar lekker!! Zal ik met die van mij ook zeker doen ;-)
bino&dido Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 Ik ging gister me konijntjes ophalen, kwam er net een man binnen om zijn konijn te laten inslapen.. Dus ik had gelijk zo'n eng gevoel.. Mijn konijnen zitten wel heel de tijd te likken aan hun poten enzo, volgens mij vinden ze dat ze stinken ofzo.
Aanbevolen berichten