Snowy&Witje Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Hoi! Zijn mieren gevaarlijk voor konijnen?Wat gebeurd er bijvoorbeeld als een mier in een konijn kruipt??en de gevolgen?? Groetjes Wissem:mdr:
FemkeS Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Uhmmm waarom zou een mier je konijn inkruipen?
Snowy&Witje Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Geplaatst: 7 september 2009 weet ik veel, je weet het maar nooit met mieren.. soms zijn er wel mieren vlak bij mijn nijnen, dus daarm vraag ik of dat erg is
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Voor zover ik weet moet je wel met rode mieren uitkijken en dan geloof ik vooral bij jonge konijntjes. Iemand moet me maar verbeteren als die informatie niet klopt. Volgens mij kruipen mieren niet in een konijn.
Petradhd Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Ik denk niet dat een mier in een konijn kruipt hoor. Verder hangt het van de mieren af of ze gevaarlijk zijn, ik weet niet wat voor mieren jullie hebben in Tunesiƫ.
Snowy&Witje Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 mini-mieten ! En ze lopen overal!Behalve in huis, behalve als er een druppel/kruimel zoetigheid is gevallen
Serenity Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Ieuw... Mieren die in je (konijn) kruipen. Vies/eng idee.
mama van pako Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Ik had ook nog effe vraagje over mieren:Weet iemand of het kwaad kan als ze in de kooi van je konijn zitten en zo ja: hoe hou je ze weg?Ik had mijn konijntje Pako namelijk vanochtend in zijn buitenhok gezet en toen ik vanavond terugkwam krioelde het, in zijn kooi, van de mieren.Ik heb hem nu voor de zekerheid maar binnen gezet en morgen maak ik de kooi schoon, maar ik vraag me af of dat helpt: er zitten er hier echt heel veel.
Aanbevolen berichten