merelvandijke Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 na het schrijven van mijn topic over eten, ging ik even bij de konijntjes kijken.tot mijn schrik zag ik dat brutus een heel vies neusje had en ontzettend zat te niezen! 20 minuten later zat ik bij de DA. nu zit ze een week binnen en heeft ze 2x daags antibiotica.
Joycie86 Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Ach wat sneu!Het kan zo snel gaan he! Het lijkt erop dat je er snel bij bent dus ik hoop dat ze snel opknapt!
Joseeke Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Heel veel beterschap met Brutus!Hij krijgt nu antibiotica, waarvan hij zal opknappen Altijd vervelend om je nijntje ziek te zien hè
Laura1984 Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Goed dat je er zo snel bij was! Hopelijk gaat het snel beter! Beterschap!
merelvandijke Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Geplaatst: 7 september 2009 ik kreeg bij de DA allemaal complimentjes dat brutus zo'n mooi konijntje was thnx voor het meeleven, het is inderdaad vervelend je konijntje ziek te zien. hopelijk heeft elvis het niet ook opgelopen, ze liggen zo vaak te knuffelen...
Joseeke Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Snot kan, volgens mij, wel besmettelijk zijn.Dus ik zou het even goed in de gaten houden...
kmimmie Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 snot bij een konijn is erg besmettelijk ja voor zo ver ik weet, maar ik neem aan dat daarom ook t konijn binnen staat veel beterschap!
Aanbevolen berichten