Bugsy! Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Bugsy is gisteren gecastreerd en met worteltjes hebben we hem gemotiveerd weer te gaan eten. Hij eet prima en drinkt ook ok. Nu heeft hij vandaag een beetje diaree. En het zit op de wond. Nu wil ik 'm gaan wassen, maar is er dan een kans dat de hechtingen oplossen in het water? Of dat het water in de wond gaat zitten en ontsteken? Wat kan ik het beste doen? Groeten, Daan.
juudjuhlove Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Zover ik weet kan een hechtdraad nooit oplossen door water!Alleen door stoffen die het lichaam zelf aanmaakt! En weet je hoe het komt dat hij aan de diarree is? Sorry voor de rest kan ik je geen antwoord geven.
Debbie Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Hoe bedoel je ''met worteltjes''?Echte wortel of olvarit dwangvoeding?
Bugsy! Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Geplaatst: 6 september 2009 Met gewone worteltjes... Waarschijnlijk kreeg ie daardoor de diaree. Anyway, alles is nu weer goed. Hij eet goed, drinkt goed, en keutelt weer normaal. Hij herstelt trouwens supersnel, het lijkt alsof ie nooit iets gemerkt heeft van de castratie. Dus alles gaat prima! Bugsy is een bikkel!
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Onze Ieyore is maandag gecastreerd en hij had woensdag wel nog wat last, maar dat kwam door wondvocht in het balzakje. Toen hij daarvan verlost was, leek het alsof er nooit wat gedaan is. Gelukkig. Fijn dat de diarree ook over is!
Aanbevolen berichten