diddy4 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Hallo allemaal, Wuppie heeft hele erge haaruitval. Niet zo erg dat er kale plekken komen, maar als ik haar aai dan zit mn hele hand onder.Ik heb haar gisteren nog gekamd.Ik dacht altijd dat als ze een wintervacht aanmaakten dat er dan meer haar bij kwam maar nu lijkt het wel of ze haar zomervacht krijgt.Ze drinkt ook heel veel, maar of dat er wat mee te maken heeft?
crepe Suzette Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Ze krijgt inderdaad nu een wintervacht, eerst de oude haren eruit om plaats te maken voor de wintervcht
Sherrifke Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Sherrif haart ook ontzettend. Al een paar weken nu. Ik zie ook overal plukjes uit steken die ik er dan zo uit kan halen ( niet er uit trekken )Shief daar in tegen, die is nog nooit opgehouden met haren, maar dat heeft met stress te maken. ( shief is een stress kippetje.. altijd al geweest ) Hoop ook dat het snel gedaan is met de haartjes, het kriebelt zo in mijn neus
chan Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 1 van de mijne is ook in de rui nu zag ik, hele plukken haren zitten los. Vond het ook wel een beetje vreemd aangezien ze al in de rui geweest is..... Een ander konijn had dit een paar weken geleden, die heeft nu weer een mooie gladde vacht.
Laura1984 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Hier zijn ze beide inderdaad ook weer in de rui. De haren vliegen in het rond
diddy4 Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Geplaatst: 5 september 2009 o gelukkig maar dan.Wuppie heeft idd ook rare pieken in haar vacht die ik er met weinig moeite uit kan halen.Blij toe dat het normaal is:mdr:
Britt Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 idd gewoon in de rui, wel vervelend he je neus gaat jeuken en overal die haren ":P
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Ieyore is ook heel erg in de rui. Heb alles onder zitten. Gisteren als een gek de pluizenroller gezocht, mijn trui was wit hihi. Toch wel handig die dingen .
Dollie Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Hier is het ook weer zo ver, jippie.. Ook weer kettingkeutels..
Aanbevolen berichten