sonia Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Geplaatst: 9 september 2009 Eigenlijk niet zoveel nieuws, maar om jullie op de hoogte te houden: met Chami gaat het eigenlijk al drie dagen stabiel slecht, zeg maar. Ze heeft geen slijm meer, maar kleine zwarte keuteltjes, hard of zacht. Ze eet heel erg weinig en zit vooral stil. Ik ben dag en nacht aan het dwangvoeren en geef ibuprofen en de ABs en ook nog antiverdrogingswater. Ik hoop dat er vanaf nu toch een stijgende lijn in komt, anders weet ik het niet meer... In ieder geval komen m'n ouders nu over vier dagen met wat meer medicijnen.
Debbie Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Ik wil je alleen even zeggen dat ik het goed van je vind dat je er alles aan probeert te doen om haar erboven op te krijgen.Het lijkt me zeer frustrerend daar te wonen en eigenlijk maar weinig te kunnen doen. Ik zou mezelf gek maken waarschijnlijk. Veel succes en sterkte, en een dikke knuffel voor Chami.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Als je haar maar in leven kan houden......Als je ouders er zijn kun je wat meer voor haar doen.Ze nemen ook recovery mee? dwang voer poeder?Ik blijf duimen voor je meis!!! sterkte
YvonneH Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Ik duim ook mee hoor, je doet zo je best!
sonia Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 Chami kwam zoweer op me af gehuppeld toen ik met eten aankwam vanochtend. Ze heeft gisteravond en vandaag ook al wat meer gegeten en heeft nu hele zachte grote plakkeutels. Er lijkt verandering te komen... Of de keutels beter zijn zo weet ik niet, maar in ieder geval lijkt ze wat meer trek te hebben!
sonia Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 Joepie! Het gaat goed met Chami! Ze eet weer als vanouds en springt en rent weer. Afgelopen twee dagen is het opeens veel beter gegeaan. Ze heeft nog wel wat afwijkende ontlasting, maar het komt er in ieder geval uit. Ik ben enorm opgelucht want op een gegeven moment dacht ik dat ze het niet zou halen.Ik heb konijnenvoer gevonden, met een heeeeeleboel zoete gekleurde snoepjes erin, ik vind ze wel lekker eigenlijk , haha, misschien voor door de yoghurt ofzo. In ieder geval heb ik ze er voor de nijnen allemaal uitgevist.
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 kun je een foto plaatsen van de ontlasting nu?
sonia Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Geplaatst: 28 september 2009 Sorry dat ik zo heeeeel lang niets meer van me heb laten horen. Ik ben razend druk geweest (ik ben afgelopen weken dochter, reisgids en tolk tegelijk geweest en moest nog veel zaken op m´n werk afronden). Maar nu zit ik weer heerlijk rustig op de bank en heb goed nieuws: Chami is weer de oude, (afgezien van het bultje onder haar buik). De afgelopen week heeft iemand anders de nijnen verzorgd, toen ik wegging was ze echt een beetje mager, maar ben nu net een uurtje thuis en ze ziet er echt beter uit. Haar ontlasting lijkt ook in orde. Hopen dat het zo blijft. Verder heb ik nu SS, critical care, goede pijnstillers en nog veel meer in huis!!
YvonneH Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Fijn dat het zo goed gaat met haar!
Aanbevolen berichten