xxxmarjoleintjuh Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Hallo iedereen, Het is een hele tijd geleden dat ik meegediscussieerd heb, maar ik heb even jullie hulp nodig.Vandaag kom ik bij de konijnenkooi en Guus lijkt dood in de konijnenkooi te liggen. Ik had meteen een hartaanval, een aantal keren GUUS GUUS geroepen en pas na 5 keer roepen, reageerde hij!Kan het zijn dat hij doof of slechthorend is? Hij reageert namelijk altijd later dan Izzie!Groetjes
Joseeke Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Het kan heel goed dat hij mss slechthorens is, maar konijnen kunnen ook heel vast slapen.Pumbaa slaapt soms ook wel eens supervast, waardoor ik 'm wel eens bijna niet wakker krijg. In het begin had hij dit best vaak. Dan lag hij daar voor pampus met zijn oogjes wit weggedraaid, best eng was dat. Hij schudde toen ook vaak met zijn hoofdje.Uiteindelijk ben ik ermee naar de dierenarts gegaan en hij bleek oormijt met oorontsteking te hebben. Hiervoor heeft hij toen een injectie gehad en medicijnen voor thuis meegekregen.Nu heeft hij dit eigenlijk niet meer gehad. Schudt Guus vaak met zijn hoofdje of krabt hij zich regelmatig aan zijn oortjes? Pumbaa had toen ook kleine wondjes aan zijn oorflappen. Je kunt voor de zekerheid Guus's oortjes na laten kijken bij de dierenarts op oormijt of ontstekingen.
xxxmarjoleintjuh Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Geplaatst: 3 september 2009 Guus schudt eigenlijk nooit met zijn hoofd en krabt er ook niet veel aan (vergeleken met Izzie). Bedankt voor je reactie in ieder geval
Aanbevolen berichten