Debbie Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Geplaatst: 16 september 2009 Morgen de uitslag van de keutels! dus ben benieuwd. Groen gaat er voorbeeldig in haha:bounce:
Sherrifke Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Lilly das een mooie naam! Succes met de koppeling!!
jean Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 OOhh lilly is erg mooi net als het vondelingetje in Utrecht, je konijntje is ook een vondelingtje eigenlijk alleen is ze god dank door jou gevonden!!Heel veel succes met haar hoor!!
Gast Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Heel veel succes met Lilly. Dat ze maar een mooi gezond groot konijn mag worden.
bunny ranch chanty Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 En de uitslag van de keutels?
Debbie Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Geplaatst: 19 september 2009 Hee Cin! De uitslag was helemaal in orde! dus dat was erg fijn bericht.Toen ik het positieve bericht kreeg ben ik meteen naar mijn vriend gegaan (afstands relatie...) en heb hem eindelijk weer kunnen zien.Vandaar dat jullie nog niks gehoord hadden. Ik was zo druk met de zorgen voor Lilly dat ik 2 weekenden achter elkaar voor haar ben thuis gebleven:p Inmiddels weegt de kleine ruim 600 gram, doet ze ontsnappings pogingen (die nog lukte ook!!!) en ze vreet de oren van mijn hoofd hihi.Ben trots op mijn kleine meid:love: Cin bedankt voor al je hulp weer hierbij. Ze bleef af vallen en af vallen en door jou tips is het meteen goed gegaan!!!!Top!
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Kijk zo geeft een uitslag weer een hoop rust en toekomst!! succes met Lilly!!
Fluffie&Bunny Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Jeetje, wat een verhaal en super hoe jij je best hebt gedaan, toppie
Debbie Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Geplaatst: 30 september 2009 Met Lilly gaat het erg goed! ze groeit met de dag.Eet lekker en is een erg vrolijk konijntje geworden. Veel binky's maken en lekker eigenwijs zijn. Ze woont momenteel nog steeds bij mij thuis binnen. Mijn vader heeft liever dat ze weg gaat (naar mijn zus) maar mijn moeder is erg aan haar gehecht.Dus voor nu is het nog getouwtrek en in de tussentijd geniet ik nog van haar:love: Mijn moeder heeft gister een kattenkrabpaal voor dr gekocht. Ze vind hem helemaal geweldig haha. Ze springt erop, slaapt erop etc. Ik zal straks wat nieuwe foto's posten!
Debbie Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Geplaatst: 30 september 2009 Lilly weegt inmiddels 788 gram! ze boekt dus goede vooruitgang! Nu maar even wat foto's! 's avonds lekker chillen bovenop de krabpaal! Mijn achternaam is nieuwsgierig:whistle2: Volgens mijn ''baasje'' eet ik errug goed! Mijn grootste liefde blijft toch witlof......:yes: Dit is mijn chill/slaap gedeelte: En hier mag ik poepen,plassen, graven en hooi&stro eten! Ik zit veel liever in het chill gedeelte, maar ach.. Zo nu en dan even graven is ook best leuk!
nonneponnn Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 ah gosh debbie wat een heerlijk ding zeg.!!Super dat je dit doet.Ik zag in de dw ook konijntjes die volgens mij echt nog geen 8 weken waren.Erg triest
Fluffie&Bunny Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Wat een leuke foto's en doet ze echt niet poepen en plassen in het chill gedeelte? Knap hoor.
Aanbevolen berichten