kmimmie Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 wouwie wat heb je dat allemaal goed gedaan zeg..fijn dat t nu zo goed gaat met ukkie..en ook fijn dat je moeder je zo heeft geholpen zeg en dat ukkie bij je zus terecht kan geweldig
margreet Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 :goed::goed::goed:Ik heb daarnet dit hele topic gelezen en ik heb groot respect voor wat je hebt gedaan.Ik ben erg blij dat je Ukkie er zo goed doorheen hebt gesleept en ik hoop dat Ukkie tot een grote gezonde nijn zal uitgroeien:love: Groetjes Margreet
suzanne24 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Wat super dat het zo goed gaat met haar.Hopelijk gaat ze nu ook wat aankomen na de tips van cindy.Succes
Gast Bunnylovertje Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 ik vind het echt heel goed wat je met haar doet heb alles gelezen ik hoop dat ze heel erg gezond word en verder nog succes!
Debbie Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 De eerste dag dat ze niet is afgevallen sinds zaterdag!Ze was gister 10 gram aangekomen en dat zit er nu nog steeds.Voorheen viel ze bijna iedere dag wel 10/15 gram af. soms zelfs meer. Ze heeft vannacht voor het eerst uit zichzelf science selective gegeten! best wat brokjes.En de schaaltjes groenten gaan er rap in. Ze eet bossen weg alsof het niets is! Gister stond er ineens weer ''pit'' in haar ogen.. een mooie glans en wijde ronde oogjes. Ze begon zich uit te schudden in de lucht en kroop overal overheen en onderdoor. Ben gestopt met veel medicatie en misschien dat zij zich daardoor een stuk fitter voelt. Laten we hopen dat dit in stijgende lijn blijft gaan!!!
margreet Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 GO UKKIE GO:bounce::bounce::bounce:
Gast Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Wat goed dat ze is aangekomen en nu ook SS eet. hopelijk blijft ze nu mooi aankomen, want het is een vechtertje. En echt een hele mooie meid. Heb echt respect voor je.
kmimmie Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 fijn dat t goed gaat lekker eten ukkie
Dollie Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Superrrrr! Debbie, echt, je bent een heldin. En je moeder natuurlijk ook. Super hoe jullie haar er bovenop helpen. Pff, was net in de Welkoop.. Lag een konijngrijs hangoortje, helemaal languit te trillen (hij was echt niet aan het relaxen..) met een enorme buik (voor zo'n klein beestje althans). Ik zei tegen degene achter de kassa dat dat konijntje er niet zo goed uit zag, misschien dat ze het al gezien hadden maar je weet maar nooit (dat zei ik dan hĆØ, had al wel het idee dat het ze geen donder interesseerde..) en toen zei ze ja die hebben we al in de gaten misschien is het myx.. Okay..... Daar had ik nog in geen 100 jaar aan gedacht.. Zelfs mijn moeder vond het heel vreemd en zij is toch wel een konijnenleek. Deed mij eerder denken aan dit verhaal.. Maar goed.
juudjuhlove Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Owwww, vreselijk.Weer een winkel die er niks vanaf weet :-( SUPER Debbie wat je bereikt heb met Ukkie, tot nu toe!!!!!
beaglewoman Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 wat gaaf zegdat het allemaal zo goed gaat met ukkieen dat ze eigenlijk al een plekkie heeften wie weet mag ze strakkies terug met een vriendinnetjhe hoe is het nu inmiddels met haar en hoe groot is nu de kans dat het allemaal goet met haar blijft gaan ik vind het super dat je dit gedaan hebt en er erg druk mee bent liefs ilonka
Debbie Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 De eerste Binkies zijn vandaag gesignaleerd.Wauw:love: Ze maakt de gekste en grootste binkies die ik ooit gezien heb.Ze vliegt van de ene kant naar de andere kant van mijn kamer, gooit haar oren in de lucht.. Wat is dat mooi om te zien:love:
Laura82 Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Geweldig. klinkt als een heel gelukkig en vrolijk konijntje.Super dat ze zo opknapt
Danja Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Wat fantastisch dat het zo goed met dr gaat! Heel goed gedaan Debbie en moeder:D!En wat is het een mooi schatje:love: Hebbuh hebbuh hebbuh:love:
wasmas Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Wat ben jij goed bezig zeg!Je bent een echte dierenvriend!
Debbie Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Geplaatst: 14 september 2009 In 4 dagen is de kleine van 420 gram naar 500 gram gegaan!!Ze ziet er echt heel goed uit, mooie glanzende vacht.Geen plukkerige, vette vacht meer. Ze is erg aanwezig en ontzettend speels. En het leukst: De Binkies vliegen me om de oren!! We denken aan de naam ''Jaya'' voor haar, dat spreek je uit als Djaaija.Dit betekend overwinnaar in het hindoestaans.We twijfelen echter wel nog een beetje omdat het gedumpte konijntje die ik hier heb Jady heet en dat lijkt wel een beetje op elkaar.Maar heb nog wat mooie namen met betekenis gevonden dus dat horen jullie nog wel. Jullie mening speelt ook mee natuurlijk!!! (p.s: Er zit toch wel een kansje in dat ze hier mag blijven)
Debbie Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Geplaatst: 14 september 2009 Als ze hier blijft gaan we proberen haar bij de groep te zetten die dan bestaat uit:Gecastreerde voedster JadyGecastreerde voedster NijntjeGecastreerde voedster BinkyGecastreerde ram Herbie De dames zijn inmiddels totaal niet dominant meer. Zelfs Binky die telkens alles verpestte.Hopelijk werpt dit ook goed zijn vruchten af bij Jady, die bijna onder het mes gaat. Ukkie wordt dan ook met 7 maanden gecastreerd zodat ik ze in de zomer samen kan koppelen.
Gast Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Wat goed het gaat echt helemaal de goede kant op met Ukkie. echt blij om dat te horen. Ze boft maar met je hoor. Enne wat dacht je van de naam Ukkie?
Debbie Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Geplaatst: 14 september 2009 Ik ben bang dat ze geen ''Ukkie'' is als ze groot is haha.Ze heeft vrij grote oren. Lilly vind ik ook erg leuk:love:
Gast Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Lilly is een mooie naam. Toch vind ik Ukkie ook nog steeds leuk hoor, geeft toch niet dat ze groot wordt, is juist grappig. Maar het is mijn konijn natuurlijk niet.
Debbie Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Geplaatst: 16 september 2009 Het is de naam Lilly geworden!!lill voor ''Ukkie'' en de y erachter omdat het gewoon een leuke naam is zo!
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 gelukkig heeft de veranderde behandeling nu vruchten af geworpen!!Het al nu tevens een groen monster zijn.......:mdr:zijn de keutels nog onderzocht?
Aanbevolen berichten