xni-naa Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 (aangepast) wij hebben een jong konijn en als hij op schoot gaat liggen (dus languit liggen) gaat hij altijd heel snel ademen. Ik heb geen idee wat het is want hij ziet er verder heel gezond uit en verder huppelt ie altijd vrolijk rond. Volgens mij is het niks om druk over te maken maar ik wil het toch even checken:yes: Weet iemand waardoor het komt dat hij zo snel ademt? alvast bedankt! 2 september 2009 aangepast door xni-naa
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Kan betekenen dat hij bang is, maar het kan ook andere oorzaken hebben. De meeste konijnen vinden het niet fijn om opgepakt te worden. Laat het zo nodig even checken door een konijnkundige DA.
Hans Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 De hartslag en de ademhaling van een konijn ligt veel hoger dan dat van een mens. Als hij echt stress heeft komt ie niet op schoot liggen.Misschien is het positieve stress..
Mariski Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Oh, ik ken dit... mijn konijn doet dat ook en hij is al acht! Het kan geloof ik niet echt kwaad en zodra hij weer in z'n hok zit is ie weer 'normaal' Heel gek... Hij krijgt dan ook warme oren enzo. Ik was ook bang dat er iets niet goed was, maar hij is toch al oud geworden.
Aanbevolen berichten