Chellief Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Mijn lieve Bobbel wordt vandaag gecastreerd! Om 09:00u kon ik hem brengen, om 13:00u mag ik bellen hoe het gegaan is en om 16:00u mag ik hem ophalen... Pfff ik vind het zo spannend! Hoop echt dat alles goed met hem gaat. Zijn binnenhok staat klaar, net als de babyvoeding.. Ik heb alleen geen spuitje, weet iemand waar ik dat kan krijgen?Alvast bedankt!
Maggy Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Meestal is dit gewoon bij de dierenarts te verkrijgen.Zo niet,of zijn ze op,bij een dierenwinkel heb je het ook vast wel...Succes,ik hoop dat het goed gaat!!:mdr:
handschoen Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Ja, je kan bij de dierenarts gewoon om zo'n spuitje vragen. Krijg je zo mee!Nou, succes met het wachten! Komt vast helemaal goed!
Chellief Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 Bedankt!Ik zal het dat bij de dierenarts even vragen.Jullie horen hoe het gegaan is!
FemkeS Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Ik kan me voorstellen dat je het erg spannend vind. Succes met wachten tot het 13.00 is! Alles komt vast goed hoor! En zoals de anderen al zeggen, kun je spuitjes gewoon bij de DA meekrijgen.
Chellief Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 O jongens, wat voel ik me kl*te... ben net gebeld dat mijn lieve Bobbel na de operatie in shock is geraakt.. hij heeft het niet overleefd :( :(Hij is maar 4 maanden geworden. Ik voel me zo schuldig dat ik hem daar naartoe heb gebracht..
Kayo22 Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Oh wat vreselijk. Heel erg veel sterkte.
wupsie Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 he bah!!! dat is niet het telefoontje die je verwacht. maar je moet je niet schuldig voelen hoor. je hebt hem met goede bedoelingen daar gebracht. dit had je neit kunnen weten. sterkte
Catelootje! Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 jeetje! wat erg! maarja, inderdaad, je had het niet kunnen weten.. veel sterkte :(
sippi__x Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Ach nee hé !! Wat vreselijk !! :( Veel sterkte, je hebt hem met de beste bedoelingen naar de DA gebracht ! Dit kon je NIET weten ! Nogmaals Sterkte!!
Roger Rabbit Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Wat ontzettend jammer! Heel veel sterkte!En je moet je niet schuldig voelen!
FemkeS Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Wat verschrikkelijk :(. Heel erg veel sterkte met de verwerking.
handschoen Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Oh, wat naar! Voel je alsjeblieft niet schuldig! :(Heel veel sterkte!
Joycie86 Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 :( wat erg! O je kan er niets aan doen! Je hebt vanuit je beste intenties gehandeld. Dit is gewoon echt heel erg klote en verdrietig. Dit risico is er en dat, dat is gebeurd valt niemand te verwijten...Heel veel sterkte...
Chellief Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven dat hij er niet meer is.. dat lege hok doet zo'n zeer...Ik heb hem net opgehaald bij de dierenarts, hij krijgt een mooi plekje bij mijn ouders in de tuin, vlak bij de wilg aan het water.Ik ga hem missen :(
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Heel veel sterkte! Erg dat het zo heeft moeten lopen. :(
Maggy Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 O! Wat verschrikkelijk!!!:(Wat moet je je rot voelen!!IK LEEF ZÓ MET JE MEE!!
Jsmn Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Meid ik voel me echt rot nu... Ik voelde mij al vreselijk toen ik vorige week moest wachten tijdens de castratie, omdat ik zo bang was dat het mis zou gaan, ik kan me echt niet inbeelden hoe rot je je voelt nu :(
pien Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 veel sterkte,mijn binky moet ook nog maar durf nu niet meer
Chellief Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 Bedankt allemaal voor jullie medeleven. Het voelt zo naar, te weten dat hij nooit meer terug komt! Thuis komen met een lege mand, maar één konijntje eten geven.. ik had nooit gedacht dat ik het zo moeilijk zou vinden maar niets is minder waar. Ik mis hem vreselijk!
Aanbevolen berichten