patje1983 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 diego is zoals de meesten weten geholpen afgelopen woensdag,nu vroeg ik mij af....... kan die al weer naar buiten?want ik zie dat het alleen vandaag mooi weer is.en morgen een stuk kouder......vandaag is het in mijn huis 24.5 graden en buiten 25 graden..dus dan is het verschil niet zo groot? alleen wou ik hem dan vast in de ren doen....de dames zitten er los in al een paar dagen.maar dan wil ik hem in het grote hok doen met de deuren dicht?/???tot over 5 dagen want dan zou die niet meer kunnen dekken??? is dit goed bedacht van mij of bedenk ik iets wat niet kan? (ps ik weet niet of ik het hier goed neer heb gezet)
Laura1984 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Wij hebben zelf onze ram al na 3 dagen weer vanuit de garage naar buiten verhuisd, maar, dat was in de winter. In deze tijd van het jaar is het belangrijk rekening te houden met vliegen, die kunnen op de wond af komen... Kunnen er vliegen in het hok als je de deurtjes dichthoud (door het gaas bijv.)?
Jsmn Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik heb hem de volgende dag al naar buiten gedaan
patje1983 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2009 ja ze kunnen idd gewoon door de tralies...diego is nu 5 dagen geholpen is die wond dan nog niet voldoende dicht?
Jsmn Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Jawel joh! Mijn DA zei dat de wond de volgende dag al dicht is
Laura1984 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Als de wond dicht is lijkt het me inderdaad geen probleem. Ik weet eigenlijk niet meer hoe lang dat bij Nijn geduurd heeft...
sippi__x Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Bij is 'ie ook 5 dagen later weer naar buiten verhuisd Ging prima, ik heb wel de de dag nadat 'ie buiten was gegaan even gekeken of alles nog goed was met de wond. Maar die was mooi dicht en schoon
patje1983 Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 dus gewoon naar buiten doen weer?
Chani Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 ja zou ik wel doen hoor. dan check je gewoon elke dag even of de wond er droog en schoon uitziet. in principe is de wond allang genezen. Stoffel zat op dag 3 ook weer buiten, ging echt prima.
Roger Rabbit Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Gewoon de wond goed in de gaten houden en zorgen dat hij niet in volle zon of in de nattigheid zit. Of op de tocht. En check die vliegen idd.
Aanbevolen berichten