Lyra Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik hoor Kyro soms niezen, oftewel ik denk dat het niesjes zijn, ik hoor het heel zachtjes en meestal twee of drie keer achter elkaar. Het lijkt op een niesje maar dan een soort gesnuif.. echt heel zachtjesWat kan dit zijn. Er is niet echt iets bijzonders als hij het doet. Ik heb het ook pas een paar keer gehoord.
Petradhd Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Hoe niest een konijn? Hatsjoe!!! :he:Sorry, ik kan heel even niets nuttigs toevoegen
Hans Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Een konijn niest zoals iedereen en schud daarbij zijn kopje.Je hoort het duidelijk hoor.
Carino Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 een konijn niest idd hij gaap hij hikt hij droomt hij is gewoon net een dier als iedereen niet bijzonders dus;) waarom zou een konijn niet kunnen nieze
Petradhd Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Carino: de vraag is niet óf een konijn kán niezen, maar hóe een konijn niest
Gnarfje Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Hoe niest een konijn? Hatsjoe!!! :he:Sorry, ik kan heel even niets nuttigs toevoegen Ben jij nu al in een konijn veranderd? :whistle2:
Lyra Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik vraag dit omdat Kyro een paar keer een raar geluid maakte wat ik niet kon thuis brengen. Het leek dus op een heel zacht maar echt heel zacht niesje of een snuf... Hij deed het twee keer. Ik snap best dat een konijn ook kan gapen niezen, ect. Wil alleen weten of er niks vreemds is, sommige dieren kunnen bepaalde geluiden beter niet maken. Bijvoorbeeld een paard. Heeft een paard de hik, dan kan dit best ernstig zijn, hij kan daar aan dood gaan. Aangezien ik geen idee heb hoe dit met konijnen gaat, stelde ik de vraag.
toedeloe85 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Nee hoor... een niesje kan geen kwaad.Let er wel op dat het niet te lang aanhoudt... en of er geen snot bij komt.
Nalientje Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Mijn mop had laatst een enorme niesbui en een grote snottebel. Heb het goed in de gaten gehouden maar heeft er maar 1 keer last van gehad. Was al bang voor mexicaanse griep
Aanbevolen berichten