Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

onze fh moet 6 dagen een half tablet baytril hebben omdat hij niest en het klonk bij zijn longen wat "scherp"

krijg het tablet niet naar binnen!!!

iemand tips ??"

weet dat er ook vloeibare bestaat, is dat handiger??????

Geplaatst:

ga maandag wel bellen voor de vloeibare baytril

heb al geprobeerd om er een lekker hapje van te maken maar dat heeft hij snel door en eet het dan dus niet.

bedankt voor jullie reactie

Geplaatst:

Ik zou lekker vandaag naar een GOEDE dierenarts gaan. Een dierenarts die baytril in tabletvorm geeft is zeker geen goede konijnkundige dierenarts. Baytril is er ook in vloeibare vorm, en dezelfde stof (enrofloxacine) is er ook nog van een ander merk. Dat is Enrofloxoral, ook vloeibaar.

Ik zou sowieso niet tot maandag gaan wachten, het zal vast niets ernstigs zijn nu maar je loopt het risico dat het dat wel wordt als je te lang wacht met behandelen.

Geplaatst:
Ik zou lekker vandaag naar een GOEDE dierenarts gaan. Een dierenarts die baytril in tabletvorm geeft is zeker geen goede konijnkundige dierenarts. Baytril is er ook in vloeibare vorm, en dezelfde stof (enrofloxacine) is er ook nog van een ander merk. Dat is Enrofloxoral, ook vloeibaar.

Ik zou sowieso niet tot maandag gaan wachten, het zal vast niets ernstigs zijn nu maar je loopt het risico dat het dat wel wordt als je te lang wacht met behandelen.

Jij zegt precies wat ik denk!:yes:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .