pien Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 hallo onze fh moet 6 dagen een half tablet baytril hebben omdat hij niest en het klonk bij zijn longen wat "scherp" krijg het tablet niet naar binnen!!! iemand tips ??" weet dat er ook vloeibare bestaat, is dat handiger??????
nathalie b Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Bij de DA bestaat een vloeibare variant;Ik heb het zelfde probleem met de tablet gehad.Doseren van een tablet is haast niet te doen.
MCpaasei Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Misschien tablet in iets lekkers doen? Banaan ofzo?
pien Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2009 ga maandag wel bellen voor de vloeibare baytrilheb al geprobeerd om er een lekker hapje van te maken maar dat heeft hij snel door en eet het dan dus niet. bedankt voor jullie reactie
Petradhd Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik zou lekker vandaag naar een GOEDE dierenarts gaan. Een dierenarts die baytril in tabletvorm geeft is zeker geen goede konijnkundige dierenarts. Baytril is er ook in vloeibare vorm, en dezelfde stof (enrofloxacine) is er ook nog van een ander merk. Dat is Enrofloxoral, ook vloeibaar. Ik zou sowieso niet tot maandag gaan wachten, het zal vast niets ernstigs zijn nu maar je loopt het risico dat het dat wel wordt als je te lang wacht met behandelen.
nathalie b Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik zou lekker vandaag naar een GOEDE dierenarts gaan. Een dierenarts die baytril in tabletvorm geeft is zeker geen goede konijnkundige dierenarts. Baytril is er ook in vloeibare vorm, en dezelfde stof (enrofloxacine) is er ook nog van een ander merk. Dat is Enrofloxoral, ook vloeibaar. Ik zou sowieso niet tot maandag gaan wachten, het zal vast niets ernstigs zijn nu maar je loopt het risico dat het dat wel wordt als je te lang wacht met behandelen. Jij zegt precies wat ik denk!:yes:
Aanbevolen berichten