Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wou het toch even vragen.

Vorig jaar Juli had ik Zorro dus gevangen ik moest hem verkopen en had hem al op marktplaats gezet. Maar na 2 weken mocht ik heb toch houden.

2 weken daarna dus begin augustig vorig jaar voelde ik bij Zorro een bultje onder zijn borstkast van ongv 2 cm! (Ik had het niet eerder gemerkt want ik pakte hem bijna nooit op hij was te bang en te wild)

Dus ik vroeg het aan mijn ouders wat het kon wezen. Me vader dacht aan een abces en me moeder zei dat is een tumor die gaat door.

Ik zei toen dat ik naar de DA wilde maar dat mocht absoluut niet en ik moest hem weer verkopen. (verkopen mooi niet he)

Elke keer ging ik kijken of het veranderde en ind na een week was het ietsie gegroeit. Ik naar de kinderboederij om te vragen wat het kan zijn. Die man zei ook dat het een abces was. (Wist ik veel wat dat mocht wezen)

Nou 2 weken daarna ging ik weer kijken en toen van die bult 5 cm geworden en het leek net of die bult los zat of gewoon aan zijn vel hing en die bult was nu een beetje kaal en rood toen.

nou 2 dagen later mocht ik toch naar de DA ik pakte Zorro.. en tot mijn verbazing.. was het weg! Er was verder geen wondje te zien alles was weer helemaal normaal! Dus toen zei mijn moeder nou hoef je ook niet meer naar de DA.

Maar ik weet zelf nog steeds niet wat het geweest was, hebben jullie dit een keer mee gemaakt?

Of kan iemand mij vertellen wat het geweest is?

Hij heeft het trouwens niet meer terug gekregen.

Geplaatst:

Hihi verkeert geschreven.

Oke, Want een ander konijn van mijn school had dat wel en die bleef maar zitten werd niet groter niks.

Zou het dan een abces geweest zijn. (Een tumor lijkt mij niet zomaar vanzelf weg te gaan..)

Geplaatst:

Lola heeft dat ook gehad, ik ben er mee naar de DA geweest die vertelde me dat ze borstkanker had. Ik kon dr laten opereren alleen wss zou ze niet meer uit de narcose komen omdat ze al zo oud was. De DA zei tegen me Lola zal hooguit nog n halfjaartje leven met die bult. Na 2 dagen was de bult ook weg, geen wondje te zien. En nu zijn we al +1 jaar verder en ze leeft nog steeds, zonder bulten :)

Geplaatst:

Nou het heeft wel de symptonen die jou konijn had maar borstkanker? Lijkt mij ook niet echt iets want dat is kanker en zoals de DA zegt die heeft nog een half jaar te leven. Van mij is het nu dus ook al een jaar geleden dat hij het had. Raar. zeg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .