Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lijkt wel te helpen, het is in ieder geval niet zo dik meer, ook de pijn lijkt minder.

Alleen 1 probleem, als ze me aan ziet komen, schiet ze al weg in de verste hoek en zie haar daar maar weer eens uit te krijgen :P

Maarja, in de houdgreep op je rug is ook geen pretje...

@ MCpaasei: nee, hij heeft deze niet bij mijn konijn gebruikt, dit was een andere, die ook al gebruikt was.

Hij wilde eerste een nieuwe meegeven, maar bedacht zich toen, o ik heb hier nog een halve liggen, dit is genoeg.

Weet ook niet hoevaak ik moet geven, houd het op 2x per dag... Smorgens en savonds. (dit weet ze nu al)

Ze eet nu wel weer goed, en als je smiddags ofzo aan komt lopen, rent ze ook meteen naar het deurtje toe, dus dat is gelukkig weer in orde :)

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Mijn eerste konijntje had ook dikken buiken ziekte..

dat was niet goed. we zijn in haar laatste week 7x naar de DA geweest en ervoor ook een paar keer. alles geprobeerd, het mocht helaas niet baten.

hoop dat jij er eerder bij was dan ik en dat hij weer opknapt.

Geplaatst:

Jammer!!

Is gelukkig geen dikke buiken ziekte:)

Annie is weer super levendig! Eet super!

Maar vind AB maar niks! Maar het gaat helemaal goedkomen :)

Hoop nu dat mn dieren in ieder geval het eerst 3 kwart jaar niks meer mankeren!

Daarna liever ook niet, maar dan heb ik rijbewijs en kan ik zelf een DA op zoeken :)

Geplaatst:

nee, ik ent mijn nijnen niet...

Is niet iedereen mee eens, dat weet ik!

Maar ik heb nog nooit de ziekte gehad en hoop dit zo te houden, daarnaast lees ik ook hier weer over vervelende reacties op enten.

En het lijkt wel of mn nijnen mij uitzoeken om ziek bij te worden.

Dus de DA heeft mij al vaak zat gezien :-P

Enne, ik zei pas dat mn caaf zo slecht was, ben erachter wat het is :-) :-(

Ze is blind en doof aan het worden. Merkte opeens dat haar oogjes een stuk blauwer zijn dan normaal (teken van blindheid)

En dat ze me pas opmerkte als ik haar aanraakte, ook al praatte ik tegen haar.

Hoop dat het niet erger word, anders kan ze echt niet meer in het hok blijven...

Net weer AB gesmeerd, vulva is weer bijna normaal, nog ietsje dikker dan normaal, maar niet rood en pijnlijk meer :)

Wond blijft beetje hetzelfde, voor zover ik kan zien met die enorme haardos ervoor :P

Geplaatst:

Zou het kunnen zijn dat ze een urineontsteking heeft gehad? Heeft mijn voedster ook wel eens gehad, is inderdaad met antibiotica zo weer over.

Succes ermee!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .