Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Gisteren heb ik naar mijn dierenarts gebeld om een afspraak te maken voor de castratie van Otis.Ik kon hem vanmorgen tussen 8 en 9 uur al af komen zetten. Eenmaal daar aangekomen lagen zijn papieren al klaar. Ik mocht met hem mee naar achter om hem in een hok te zetten.Ik had hem gisteren avond wat extra ss brokjes gegeven (omdat ze bij mij 's ochtends eten krijgen) zodat hij toch zijn maagje vol zou hebben.De assistente gaf hem ook nog een heerlijk bakje met SS brokjes en een bakje water. Ze vertelde me (wat ik natuurlijk allang wist!) dat een konijn niet mag vasten voor de castratie. Dit bevestigde mijn goede gevoel over mijn DA nogmaals. Vanmiddag om 16:15 mag ik hem weer op komen halen. Mocht er iets aan de hand zijn, word ik gebeld. Ik heb ook meteen nog even gevraagd of ze naar zijn kale plek wilde kijken. Hij heeft daar een wond gehad die helemaal mooi genezen is en er groeien ook alweer haren. Het punt is dat naast die oude plek weer een nieuwe ontstaan is (zonder wond).Ik ben benieuwd of daar nog wat uit komt. wordt vervolgd....
miesje890 Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Succes hoor! Fijn dat je zo snel terecht komt! En nu maar wachten tot 16:15
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 Dank jullie wel allemaal Tjaa wel wachten tot 16:15, maar maak ik me niet zo druk om Ik ga zo lekker zijn hok binnen klaar zetten en dadelijk lekker witlof kopen.
nathalie b Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Heel veel succes vandaag!Voor je het weet is het 16:15 en mag je m weer halen.Ben benieuwd naar het vervolg......
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 Dank je!Ja ik ben ook erg benieuwd straks hoor!En ook naar de kale plek, of ze daar nog iets hebben kunnen vinden.. Ik hoop dat hij snel goed herstel ennnn dat hij wat rustiger word! Het is zo een wilde!Maar ik denk dat het wel wat zal schelen.. het sproeien (over mij heen) en het constant met het staartje omhoog rond rennen, gefixeerd zijn op Cira haar geurtjes.. hmm misschien ga ik dat wel missen whuahaha
miesje890 Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 hahaha je gaat je toch hechten aan gekke karaktereigenschappen he
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 jaaa toch wel Maarja, ik weet niet in welke mate hij van zijn ondeugende drukke gedrag af gaat komen vond ik eigenlijk wel leuk dat sproeien mag hij achterwege laten
Carino Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 hee loesah spannend zegtoen ik mijn mannetje liet castreren vond ik dit dood eng en het was raar zonder carino dan kom je pas echt achter he vaak je naar de kooi loopt op een dagcarino is nu kei rustig en erg tamalleen voor dat hij nog niet gecastreerd was was ie lekker speels dat is er hier eigenlijk een beetje bij afgegaan wat ik natuurlijk wel jammer vindik wens je enorm veel suc6 en laat hem maar lekker verwennen straks als ie terug komt ben benieuwd na het vervolg
chantal1987 Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Spannend hoor! Ik kan me nog herinneren hoe zenuwachtig ik zelf was toen Sammy werd ge castereerd. Heel veels succes, en alvast beterschap
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 Ohh ja ik heb het al vrij vaak meegemaakt dus ik weet wel wat ik kan verwachten enz Ik ben daarom ook niet zenuwachtig eigenlijk. Het is wel gek dat hij nu de hele dag weg is, mijn drukte maker
nathalie b Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Mag Otis eens een dagje uit....komt hij terug zonder.......!
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 hahaha jaaaa zielig heh Het is ook wel een beetje zielig.. maar alleen blijven en altijd "zin" hebben is ook zielig voor hem
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 Mjaaa inderdaad Dus, ff hier doorheen Er ligt al wat lekkers voor hem klaar in de koelkast en hij krijg lekkere brokjes door zijn normale voeding heen
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 Over 30-45 min ga ik mijn mannetje halen
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 haha feest heh ik vertrek over ongeveer 10-15 min.. anders ben ik veel te vroeg
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 nou ik ga nog ff wat drinken,naar de toilet en dan ben ik weggies.. ben erg benieuwd!
Loesah Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 En weer thuis En er is niks te zien aan meneertje Hij zit alweer lekker hooi te eten
Gnarfje Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 En weer thuis En er is niks te zien aan meneertje Hij zit alweer lekker hooi te eten Wat fijn zeg. Heerlijk dat het zo goed gegaan is.
Aanbevolen berichten