Liaan Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Begin september wordt Dropje gecasteerd. Maar Dropje heeft waarschijnlijk e-cuniculi gehad. Nou ben ik een beetje bang dat hij het weer terug gaat krijgen na de castratie door verzwakte weerstand enzo. Kan ik na de castratie voor de zekerheid 2 weken panacur gaan geven? Of is dit niet nodig. Alvast bedankt voor het andtwoordt
Claire Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Je kan het altijd voor de zekerheid doen.We hebben nu ook een nieuw konijn.Die doe ik ook nog voor de zekerheid 2 wekenpanacur geven. Dus je kan het beter doen denk ik!
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Dit kun je doen hoor, kan geen kwaad:yes:
Liaan Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Dan doe ik het gewoon Vind ik zelf wel een wat veiliger idee.
Dollie Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik zou het ook doen :yes: succes met de castratie.
Snowy&Witje Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Suc6 met de castratie! en hopelijk komt alles goed
nathalie b Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Volgens mij wel een goed idee 14 dagen voor de castratie maar volgens mij hadden ze in Utrecht ook gezegd dat dat verstandig is 14 dagen voor de vaccinatie.....Mischien kan je wilhelminapark even een mailtje sturen hierover voor de zekerheid.Bij elke verlaging van de weerstand kan EC weer toeslaan heft natuurlijk niet.
Liaan Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Volgens mij wel een goed idee 14 dagen voor de castratie maar volgens mij hadden ze in Utrecht ook gezegd dat dat verstandig is 14 dagen voor de vaccinatie.....Mischien kan je wilhelminapark even een mailtje sturen hierover voor de zekerheid.Bij elke verlaging van de weerstand kan EC weer toeslaan heft natuurlijk niet. Zal hun een mailtje sturen met mijn vraag, Ze hebben er veel verstand van namelijk! Bedankt voor je advies @snowy&Witje Als ik zeker weet waneer de castratie plaats vind open ik daarvoor een nieuw topic. Want ik mag er namelijk ook bij zijn bij de castratie
Aanbevolen berichten