Karina Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Sammy eet inderdaad erg weinig hooi. Maar het is per dag ook wel eens verschillend, de ene dag eet hij meer dan de andere dag. Ik was ook van plan om van hooi merk te veranderen (heeft iemand misschien nog tips voor een goeie merk hooi?). Ik geef nu kruidenhooi van het merk prestige, ik denk dat ze deze minder lekker vinden dat de vorige die ik had, maar die is nergens meer te krijgen :frown: Mag ik die fibreplex dan zomaar gebruiken? Dan bestel of haal ik het straks even bij de dierenarts. Heb je het bunnyhooi van zooplus al eens geprobeerd? Zie topic http://www.bunnybunch.nl/community/voeding/20119-nieuw-hooimerk-valt-de-smaak.html Het is lekker groen en bijna elk konijn vindt het heerlijk. Mijn da heeft afgelopen maandag aangegeven dat fibreplex probleemloos gegeven kan worden tot de darmen weer normaal werken. Eigenlijk is het hetzelfde als protexine (bereikt hetzelfde doel als prozyme, alleen dan andere werking) maar dan speciaal voor konijnen gemaakt, namelijk met meer vezels om de darmen op gang te brengen. Je kunt het natuurlijk aan je dierenarts even vragen, ook ivm de medicijnen die je nu gebruikt.
Aanbevolen berichten