Rowls Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Hoi hoi, even een vraag, voor zover ik weet zijn kleine wondjes niet echt gevaarlijk, als je ze in de gaten houdt, maar toch even dubbel checken. Lloth heeft namelijk een klein wondje tussen haar oog en oor in ver genoeg van beiden om niet echt meteen bedreigend te zijn, dit was een bijtwondje uit de eerst confrontatie met Vaeruth, het punt is dat ze er steeds aan zit te krabbelen, het zal ook wel enorm jeuken, maar daardoor gaat de wond niet echt veel sneller weg. Het wondje is nu een kaal plekje aan het worden en vandaag zag het er redelijk goed uit, maar ze heeft er weer aan gekrabbeld, ik dus weer voorzichting ontsmetten. Iemand advies over hoe hier mee om te gaan? Of moet ik gewoon rustig afwachten tot het weg gaat?
juudjuhlove Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Is er niet iets tegen die jeuk?Heb pas ook oogdruppels tegen jeuk meegekregen, is er niet zoiets, alleen dan voor op de huis?
max Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 gewoon goed in de gate houden....eventueel schoondeppen met verdunde betadine?
Aanbevolen berichten