Merel455 Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 hee,ik heb een dwergkonijn en ik heb hem gisteren gewogen! ze weegt 1000 gram is dit te licht??elke avond krijgt voer 's middags beetje sla.
Dollie Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Sla is niet goed voor konijnen, daar kunnen ze gauw gas van krijgen. Verder is ze, als ze een echt raszuiver dwerg konijn is althans, keurig op gewicht. Waarom zou ze te licht zijn dan? Hoeveel biks voer je haar?
Jimmy&Nijn Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 misschien moet je eens gewoon verdiepen en wat voor groenten konijnen mogen eten..hier op BunnyBunch kan je veel info over vinden.Het opbouwen van groenten (in het begin een klein beetje tot ze helemaal gewend is)ook biks moet je afgestemd hebben op het gewicht van je konijn.
Dollie Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Oh wat stom.. Natuurlijk onbeperkt hooi. Ik ben het zo gewoon dat mijn konijnen het niet eten dat ik vergeet dat elk konijn dat wel tot zijn beschikking moet hebben. Hoe oud is je konijntje en welk merk voer krijgt ze?
Aanbevolen berichten