Laura1984 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Misschien een rare en wat overbezorgde vraag: er zat net opeens een kikker in onze tuin, en dat vond Nijn nogal interessant. Hij was er achteraan aan het rennen en eraan aan het snuffelen. We hadden het eerste niet in de gaten, maar toen we zagen waaraan hij snuffelde, hebben we Nijn bij de kikker weggejaagd. Hij heeft er verder niet aan gehapt of iets dergelijks, alleen wat gesnuffeld. Maar nu vroeg ik me af of kikkers (net als dat je bij muizen hebt) ook ziektes over kunnen brengen op konijnen, en of dit dus 'gevaarlijk' was...
nathalie b Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Weet niet of ze wat kunnen overbrengen maar Ollie is er doodsbang voor en gaat zijn hok niet in voordat ik het monster heb verwijderd..
Rian Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Hmm...ik zou het niet kunnen zeggen. Muis gaat altijd snuffelen aan de naaktslakken die buiten rondglibberen. Maar ze doet er niks mee, en die slakken trekken hun antenne-oogjes dan snel in.
Puppynijn Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Wel leuk, zo'n mee springend vriendje :bounce:(sorry, heb geen zinnig antwoord, maar ik zie t al helemaal voor me, dat ze zo samen de hele tuin door jumpen :he:)
Debbie Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Onze tuin zit vol kikkers en die nemen sinds een tijdje de vaste route van de buren, via de konijnenren, naar de vijver... Mijn nijnen doen er echter niks mee dus maak me ook geen zorgen..
Aanbevolen berichten