Annuhtjuhh_friends Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 De kleine konijntjes hebben een vies neusje.... Eromheen lijkt het wel alsof er vuil aan koekt..
Snoef Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Tja, wat wil je horen? Komt dit door zand of bedoel je te zeggen dat ze misschien wel snot hebben? Zo ja, dan moet je er mee naar de DA en medicatie vragen.
Annuhtjuhh_friends Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 Tja, wat wil je horen? Komt dit door zand of bedoel je te zeggen dat ze misschien wel snot hebben? Zo ja, dan moet je er mee naar de DA en medicatie vragen.Volgens mij gewoon zand hoor. Maar moet ik dat dan met wat lauw water weghalen?
_Danielle Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het is niet goed dat er zand aan blijft zitten, dat betekent dan dus dat het neusje vochtig is. Vertonen ze verder nog andere ''rare'' dingen?
Annuhtjuhh_friends Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het is niet goed dat er zand aan blijft zitten, dat betekent dan dus dat het neusje vochtig is. Vertonen ze verder nog andere ''rare'' dingen?Nee, helemaal niet juist!Ik denk dat het gewoon van het nestje is.... Kan dat?
Annuhtjuhh_friends Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 Ze zijn nog niet buiten geweest. Kan dus geen zand zijn.
Dollie Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Dan is er dus misschien wat aan de hand. Even langs de dierenarts.
_Danielle Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Dat hoort niet, en als ze helemaal niet buiten zijn geweest klopt het al helemaal niet. Ik zou hier dus zeker even een dierenarts over bellen (denk niet dat ze al uit het nest mogen?).
Dollie Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Ohw, natuurlijk, daar heb ik niet aan gedacht.
Aanbevolen berichten