Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 wat ik me eigenlijk af vroeg iswaarom er zo veel prijs verschil zit in het enten van konijnenik had eens rond gebeld na twee konijn kundige dieren artsen hier in brouwhuis en in asten in brouwhuis is de inentingen voor twee konijnen 74 euro en in asten voor twee konijnen 25euro mijn vraag nu is wat is de reden hier voor en is dit over al zo verschillend met het geld bedrag ben benieuwd hoe dit zit en waarom het zo is..
busylizzzy Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Dierenartsen zijn in Nederland vrij om hun eigen tarieven te bepalen voor behandelingen. In dit geval kan het ook zo zijn dat bij de dure dierenarts bijna geen konijnen ingeënt worden en je dus het hele flesje moet betalen omdat deze kort houdbaar is.
sunny_l0ve Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik zou ook gewoon nog even wachten daarmee want heel veel dierenartsen hebben konijnen ent dagen.
biancka Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Wat het ook kan zijn is dat de DA die maar 25 euro vraagt omdat hij speciale inentingdagen heeft voor konijnen. Mijn DA heeft dat ook en zo worden de kosten van de medicijnen verspreid over alle mensen die dan komen om hun konijn te laten inenten en daarom is het goedkoper.
max Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 jep, zoals bianca beschrijft gaat 't bij mij ook... toen ik max kreeg heb ik hem voor de zekerheid direct laten enten, omdat de opvang dat niet had laten doen.. toen was ik ook veel meer kwijt, omdat ze het flesje alleen voor mij konden gebruiken...
Carino Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 het zijn de speciale inent dagen;) september en maart was bij asten de speciale inentdagen en in brouwhuis heeft er meer maar die zijn in het algemeen heel duur
Ingrid M Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik was ook 25 euro kwijt en dat was ook tijdens entingsdagen dat er een heleboel konijntjes samen op 1 dag kwamen om geent te worden.
lianne Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Dat flesje kost geen bergen geld hoor... De DA waar ik de laatste keer ben geweest voor de entingen heeft géén entdagen meer wegens te lage opkomst, kost daar 22.50 per konijn.
Laura1984 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 (aangepast) Bij ons zit er wel veel verschil tussen het enten tijdens de entdagen of los: In april zijn we naar zo'n entdag bij onze DA geweest, toen waren we voor 2 konijnen (Nijn voor myx en VHS, Minky alleen myx) € 41 kwijt. Afgelopen week zijn we buiten de entdag om geweest, en betaalde we ook voor dezelfde entingen (nu andersom, Nijn alleen myx, Minky myx en VHS) € 79. 23 augustus 2009 aangepast door Laura1984
Sunbabe Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb mijn konijnen laatst allebei voor myx en vhs ingeent en was 58,- kwijt. dit was niet op een entdag...
Aanbevolen berichten