max Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 ik zou dan nog altijd liever naar een onaardige da gaan dan geen da... bij deze man kun je ook vast wel een ab kuur los peuteren en pijnstilling, dan kun je maandag weer naar je eigen, of naar een goede da...
Jsmn Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 ik zou dan nog altijd liever naar een onaardige da gaan dan geen da... bij deze man kun je ook vast wel een ab kuur los peuteren en pijnstilling, dan kun je maandag weer naar je eigen, of naar een goede da...Precies!
Carino Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 wachten tot maandag is idd erg lang ..maar ze heeft echt alles geprobeerten zeg nou eerlijk mensen ik denk als je zo bezorgd bent om je nijn dat je uhm goed wil laten verzorgen en wat ik gehoren heb van kim zelf is dat het een iemand is die niet veel ervaring heeft(zelf toen ze zij dat ze dacht dat daantje myxomatose heeft) bleef hij volhouden ja we kunnen nu niet OPEREREN en hier aan hoef je niet geopereerd te worden dit is enkel te genezen met wat antibeotika (dus ik kan haar wel begrijpen) misschien omdat ik der in het echt ken ? en ik weet dat ze echt alles voor over heeft voor haar dieren
Carino Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 en wij hebben ook aangeboden als ze wel zou gaan dat wij (mijn vriend) wel wou rijden
Vivian Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Wat een heftig verhaal! Hopen dat hij het tot morgen red! En over het geld; ik heb ook welleens tekort aan geld bij me gehad en dat mocht ik ook een weekje later komen brengen.
Petradhd Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 wachten tot maandag is idd erg lang ..maar ze heeft echt alles geprobeertDaar ben ik het dus niet mee eens, Eindhoven is helemaal niet zo ver van Helmond en je vriend had willen rijden. Wat heeft haar tegengehouden dan?
Ingrid M Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Daar ben ik het dus niet mee eens, Eindhoven is helemaal niet zo ver van Helmond en je vriend had willen rijden. Wat heeft haar tegengehouden dan? Ik had ook wel voor haar willen rijden maar niks gehoord....
Jsmn Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Nee wel jammer dat ze niet van zich laat horen.Maar misschien is er wel vanalles tussengekomen..
Carino Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 petradhd t geld zijn vriend had een familie dag dus hij had t pinpas en ik heb ook niet het geld om het uit te lenen aan haar.en ik denk ook dat ze denkt omdat ze nu wel weer eet en drinkt dat het wel kan wachtenik weet hier ook niet veel van dus *mij moet je niet aanvallen;)* ik vertel alleen wat ik weet en gehoord heb van haar
nathalie b Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik kan het me wel goed voorstellen hoor......Je konijn is erg ziek...je hebt zelf geen vervoer...en je hebt ook geen geld bij de hand....Dan ben je erg fhankelijk van een ander en kan je je opdringerig voelen.Ben er van overtuigd dat ze het beste met haar konijnen voor heeft maar dat dit alles een beetje te veel is...Ik hoop wel dat ze morgen met Daantje naar de DA kan en gaat en hoop dat het allemaal goedkomt.Wel zou ik als ik haar was de reaktie van de weekend arts melden bij haar eigen DA....
Jimmy&Nijn Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 ik ben een keer snachts met taxi naar de spoed kliniek gegaan dus geen vervoer is GEEN excuus.
nathalie b Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 ik ben een keer snachts met taxi naar de spoed kliniek gegaan dus geen vervoer is GEEN excuus. Het zou voor mij ook geen excuus zijn maar we zijn niet allemaal hetzelfde....helaas.
Carino Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 hallow nogmaals het vervoer was geen probleem mijn vriend had gereden....ik kan hier ook niets aan helpen he... ik heb gezegd wat ze het beste kon doen meer kan ik ook niet doen
nathalie b Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 hallow nogmaals het vervoer was geen probleem mijn vriend had gereden....ik kan hier ook niets aan helpen he... ik heb gezegd wat ze het beste kon doen meer kan ik ook niet doen Ik bedoel het niet als een beschuldiging jouw kant op hoor!Je hebt het aangeboden en als daar geen reaktie opkomt kan je iemand niet dwingen.
Carino Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 maar goed van wat ik weet gaat ze morgen de dieren arts in brouwhuis bellen en als ik dan zelf al terug ben van het ziekenhuis zou ik mee gaan want dat vroeg ze aan mij
nathalie b Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Fijn dat je met haar mee wil en Succes met je arm hĆØ?Ben wel benieuwd wat de DA zegt morgen...
kmimmie Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 vandaag veel stress gehad vandaar dat ik laat reageer, morgen ga ik meteen naar de da...de da in eindhoven was ik helemaal vergeten en ik doe hier ook mijn best voor daantje ben de hele dag bij hem geweest..hij eet en drinkt wel maar ik wacht niet langer tot morgen!t eerste wat ik morgen doe is naar de da, en ik zal t cker zeggen over de da daar in gemert..en val me alsjeblieft niet aan ik doe hier ook mijn best
Carino Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Arm???Je bedoelt been en buik hihiFijn dat je met haar mee wil en Succes met je arm hĆØ?Ben wel benieuwd wat de DA zegt morgen...
nathalie b Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Arm??? Je bedoelt been en buik hihi Sorry! ik dacht je arm:$ succes met je been en buik dan hĆØ!
max Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 nou, mooi dat je vandaag naar een da kan.. ik ben hele benieuwd wat er met daantje aan de hand is en of het allemaal nog te genezen valt... ik zal erg voor je duimen in elk geval!!
kmimmie Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 ik moet om tien over half 10 bij de da zijn..spannend..ik zal jullie straks laten weten hoe t is gegaan
Aanbevolen berichten