Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 maar wat verklaart et dan dat daantje mager is ?
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Okee. Dan lijkt het me verstandig als Kmimmie morgenochtend contact opneemt met een kundige da. Wachten tot maandag is echt niet verstandig! Als de ontsteking overslaat naar het bloed ben je nog veel verder van huis en is het in de meeste gevallen gewoon einde verhaal.
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 maar wat verklaart et dan dat daantje mager is ?Zo'n ontsteking vergt ontzettend veel energie van het lichaam. Daarnaast is de kans best groot dat hij al langere tijd niet goed eet.
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 jah het is idd verstandig maar die zij in het weekend gesloten en die van gemert zou dan de enigste zijn voor t weekend enz *de spoed dienst*
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ik ga ook slapen ik zal morgen hier weer kijken en kim helpen ...
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik ga zo ook mijn oogjes dichtdoen en naar bed. Nou ja, misschien beter niet in die volgorde maar je snapt wel wat ik bedoel
max Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 jemig!!! hoe is het nu met daantje??? ik vind dit nogal een heftig verhaal hoor! ik zou inderdaad ook zeker weten een andere da raadplegen en als de wiedeweerga vandaag een da bezoek afleggen.. er is er altijd wel Ć©Ć©n te bereiken...
max Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 misschien een beetje flauw hoor, maar hoe kan het nu dat je gisteravond 22:30 uur zo'n bericht typt terwijl daantje er zooo slecht uit ziet!!! je had de hele zaterdag op zoek gekund naar een betere da... ik hoop echt dat daantje het redt.. sterkte!
Jsmn Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Kmimmie die foto! Wat sneu. Hij zal ontzettend veel pijn hebben. Je moet echt vandaag naar de dierenarts gaan hoor..
kmimmie Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 ik weet dat ik zaterdag de hele dag op zoek had gekund naar een da maar ik kwam savonds pas thuis en toen zag ik dat dus pas vandaar zo laat
Jsmn Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Het is nu nog mooi vroeg dus als je goed gaat zoeken en bellen kom je misschien nog bij een bereikbare terecht
kmimmie Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 daantje ligt nu relaxt en hij heeft wat brokjes gegeten en witlof en een stukje wortel en heeft ook wat gedronken, wil vandaag wel naar een dierenarts maar zit weer met een volgend probleem dat is dat mijn vriend de hele dag weg is en die heeft zijn pinpasje bij dus ik kan de da niet betalen :( ik weet dat t heel sneu is voor daantje doe ook mijn best en hem zo goed mogelijk verwennen
nathalie b Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 daantje ligt nu relaxt en hij heeft wat brokjes gegeten en witlof en een stukje wortel en heeft ook wat gedronken, wil vandaag wel naar een dierenarts maar zit weer met een volgend probleem dat is dat mijn vriend de hele dag weg is en die heeft zijn pinpasje bij dus ik kan de da niet betalen :( ik weet dat t heel sneu is voor daantje doe ook mijn best en hem zo goed mogelijk verwennen Misschien dat als je dat uitlegt aan de DA dat je morgen kan komen betalen.Daantje moet echt pijnstilling hebben in ieder geval.
Jsmn Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 daantje ligt nu relaxt en hij heeft wat brokjes gegeten en witlof en een stukje wortel en heeft ook wat gedronken, wil vandaag wel naar een dierenarts maar zit weer met een volgend probleem dat is dat mijn vriend de hele dag weg is en die heeft zijn pinpasje bij dus ik kan de da niet betalen :( ik weet dat t heel sneu is voor daantje doe ook mijn best en hem zo goed mogelijk verwennen Daar kun je het vast wel over eens worden met de DA!
Petradhd Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Misschien kun je geld van Carino lenen, dat je het vanavond als je vriend terug is gelijk overmaakt aan haar via internetbankieren?Ik moet wel even zeggen dat als ik in jou situatie had gezeten dat ik allang bij een DA was geweest met het konijn. Dan maar iets verder rijden voor een goede DA en dan maar een oplossing zoeken voor het geld maar het konijn heeft nu gewoon hulp nodig. In ieder geval pijnstilling en ab! Het kan best goed gaan tot morgen, maar je neemt een groot risico dat het fout afloopt en daarnaast heeft Daantje onnodig pijn.
Jsmn Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ben het met je eens Petra, ik was ook allang naar de DA gegaan.. maar in haar situatie zou ik het ook erg moeilijk vinden om laat op de avond nog mensen wakker te gaan bellen omdat je geen vervoer hebt. Maar aangezien het nu nog vroeg is zou ik toch wel een familielid of vriend/vriendin opbellen om je te brengen en het geld van iemand lenen, want langer dan vandaag moet je niet wachten.
sippi__x Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ach wat erg :frown: Daantje, snel beter hƩ ?! Ik duim voor jou !!!
Petradhd Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ben het met je eens Petra, ik was ook allang naar de DA gegaan.. maar in haar situatie zou ik het ook erg moeilijk vinden om laat op de avond nog mensen wakker te gaan bellen omdat je geen vervoer hebt. Maar aangezien het nu nog vroeg is zou ik toch wel een familielid of vriend/vriendin opbellen om je te brengen en het geld van iemand lenen, want langer dan vandaag moet je niet wachten.Dat van gisteravond kon ik nog een wel begrijpen ja, zeker ook met die hufter van een spoed da die zo reageerde :grrrrrr:
kmimmie Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 pff ik krijg het niet voor elkaar..heb alles geprobeerd en de enige dierenarts die te bereiken is is die van gisteren.daar ga ik absoluut niet heen. ik vertrouw die da voor geen meter er zit niks anders op dan wachten tot morgen spijtig genoeg.
kmimmie Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 daantje heeft wel weer wat gegeten en gedronken, ik hoop dat alles goed gaat komen
W&W Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Wat naar zeg, we duimen hier voor Daantje!!Hopelijk komt alles in orde!
Ingrid M Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Waar woon je? Misschien kan ik je helpen met het vervoer, ik woon in Nuenen en heb een auto. Ik moet dan alleen even kijken of ik een tomtom geregeld kan krijgen...
Aanbevolen berichten