Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Pff :(Knuffel maar lekker met je beestje en laat je nijn maar weten dat je je best doet. Ik weet niet zo goed meer wat je kunt doen nu om 1 uur snachts
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 nope zit dus helemaal vast..kan niks meer bedenken
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ze wil tot maandag wachten voor de kliniek in brouwhuis.. ik hoop alleen dat daantje het nog zo lang uit houd en ik kan me heel goed voorstellen dat kim geen afspraak maakt bij die spoed dienst morgen als hij nu al zo doet en zij verteld dat ze bang is dat ze myxomatose heeft en blijft volhouden dat het nu telaat is om te opereren lijkt me dit geen konijn kundige dieren arts beetje jammer dat de dieren arts die wel konijnkundig is de spoed nummer aan gemert door sture
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 heb hem net gelukkig wat zien drinken, hij heeft ook wat van de witlog gegeten is er toch nog iets geruststellend
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Pfff, wat een hork zeg! Snapt hij dan niet dat het nu belangrijk is om pijnstillers en ab te geven? Nou ja, ik denk dat je weinig kunt doen nu. Behalve misschien een andere dierenarts bellen voor advies, maar ik weet niet of een andere da daar heel erg blij van wordt op dit uur van de dag (nacht eigenlijk). Wat de myx betreft: ik moet zeggen dat dat bij mij nog niet bovenaan mijn lijstje staat nu. Dat extra knobbeltje op het achterlijf kan toeval zijn, en dan het feit dat hij net ab heeft gehad vanwege kiesproblemen. Dat maakt de kans dat het idd een kaakabces is groter dan de kans op myx.Kmimmie, kun je misschien een foto plaatsen van Daantje en zijn bulten?
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ik heb er eerlijk gezegd geen goed gevoel meer bij aan wat ik heb gehoord van kim als je gelezen heb wat ik net heb geschreven
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Maar kun je ECHT niet bellen naar die spoedda en zeggen dat je gewoon pijnstiller wilt en AB en verder klaar?
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 laten we indd hopen op een abces. die da bel ik echt niet meer krijg er alleen nog meer stress van vind t sorry dat ik het zeg echt een eikel
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 een foto heb ik zo niet die moet ik maken maar dan moet ik ff wachten tot mijn telefoon weer opgeladen is want die is leeg nou..ik ga hem plaatsen zodra ik er een heb kunnen maken echt in iedergeval zo bedankt voor alle tips jullie zijn geweldig
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Dan wordt het wachten en verder heel goed voor hem zorgen (maar dat doe je al:D)
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 een fototoestel heb ik niej was ik er vergeten bij te zetten
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik ook! Zal aan jullie denken. Ik ga naar bed, en ik denk dat je zelf ook wel wat rust kan gebruiken. desnoods zet je vanacht de wekker zodat je een kunt kijken hoe het gaat.Slaap lekker alvast en veel sterkte & wens daantje beterschap van me:love:
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 heb een foto kunnen maken alsnog..alleen weet niet hoe ik die hier kan plaatsen..?
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Je kunt hem in je foto-album in je profiel zetten
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 gedaan staat erin niet schrikken want ziet er eng uit
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 dit is daantje oog ik helpt der even een handje om het makkelijker te doen voor jullie om het in deze topic te zetten
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 en hier had ik dan net zijn oogje schoongemaakt :( gerrumpie hij is nu wel weer aan t drinken
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Dat ziet er zeker niet goed uit! Ik vind het er niet uitzien als myxomatose, echt als een kaakabces. Is het sinds vandaag ineens zoveel dikker geworden? Want dit ziet eruit alsof het al wat ouder is. Was het helemaal weg na de ab kuur?
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 ja t was na de ab kuur zo goed als weg je zag echt nog maar een klein beetje van die vorige bult, sinds vandaag is t echt een stuk dikker geworden..
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 maar ik ga wat proberen te slapen, maandag ga ik meteen naar mn eigen da, ik laat jullie weten hoe t gaat met daantje..bedankt voor al jullie tips
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Moeilijk... ik ben natuurlijk geen dierenarts, maar mijn gevoel zegt dat dit echt niet kan wachten tot maandag! En wat dat opereren betreft: ik weet niet of dat überhaupt verstandig is in dit geval. Ik denk dat je toch eerst de ergste ontsteking moet aanpakken met ab voor hij geopereerd kan worden. Hoe dan ook vind ik dat je eigen dierenarts dit al niet goed heeft behandeld. Maar die dienstdoende da is een hufter! @Carino: zou je vriend morgenochtend ook nog willen rijden denk je?
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 als het nodig is doet hij dat jah .. ik heb schat van een vent;) en hij weet dat konijn voor mij alles betekenen ook ander mans konijnen dus;)
Aanbevolen berichten