Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ken je helemaal niemand die je zou kunnen brengen? Want als er nu ook bulten elders op het lichaam verschijnen zou het ook heel goed myx kunnen zijn. Maar is die bult op zijn achterlijf net zo als de andere bulten? Of is het toevallig een klein bultje dat je ontdekte?

• Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

En anders even al je agressie bij elkaar sparen en toch meneer chagerijnig opbellen en zeggen dat hij de enige spoeddierenarts is die nog bereikbaar is en dat jij doodongerust bent en graag ernaar toe wilt

Geplaatst:

nee ik ken verder niemand dus die kan rijden behalve carino maar die zit in t verband..

dat bultje op zijn achterwerk is niet zo groot als die andere bulten ongeveer zo groot als een knikker zeg maar..

Geplaatst:
nee geen goeie buren als ik daar aan bel doen ze nooit open

Aso. Ik weet dat je je waarschijnlijk heel onrustig voelt nu. Maar wel rustig blijven. Bel asjeblieft nog een keer met het spoednummer van die chagerijnige man. Laat je niet zomaar tegenspreken.

Geplaatst:
ik kan wel weer gaan bellen maar die man die doet niks, is volgens mij ook helemaal niet konijn deskundig heb er een slacht gevoel bij die da

Pfff, waarom bel je niet met dierenkliniek wilhelminapark en leg je daar de situatie uit?

Geplaatst:

Hmm. Je kunt met zo'n situatie eigenlijk echt niet tot morgen wachten, vooral niet als je dus geen AB geeft. Die uren kunnen zoveel uitmaken

Geplaatst:

de dieren arts wil der niet laten komen :s omdat het nu te laat is van opereren...

terwijl ze heeft uitgelechd dat ze aan die ziekte denkt myxomatose (hier hoef je toch niet voor te opereren ?)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .