Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Nou, dwangvoeren kan vast wel. Je kunt ook biks weken in water en er een papje van maken. Maar het is nu gewoon heel belangrijk dat Daantje antibioticum krijgt en pijnstilling. Het is niet verstandig om daar mee te wachten tot na het weekend.

Temperaturen doe je inderdaad op dezelfde manier als bij mensen: thermometer in het poepgaatje. Wel heel voorzichtig natuurlijk en best een beetje smeren met vasiline ofzo ;)

Geplaatst:

neen niet die wij weten

en die dieren arts in gemert was maar niets stuk schagrijn

ik vind als je spoeddieeren arts bent dat je altijd moet langs komen met zo iets

maar dat wou hij dus niet

Geplaatst:

jah ik denk eerder dat het dat is omdat ze dit jaar niet is ingeƫnt ik ben blij dat ik kimtoen naar dit forum heb kunnen sturen toen kim vragen had aan mij

ik hoop echter dat het goed gaat komen

Geplaatst:

Ja ik word er een beetje bang van allemaal, het is in ieder geval belangrijk dat je zo snel als het kan naar de dierenarts gaat, want dit is een kwestie van zeer snel ingrijpen. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt :frown:

Geplaatst:

ik vind het ook ondzettend eng we zijn proberen om een goede spoed dieren arts te doen

en die je jsmn de dieren arts die je net verweest met de site verbind dan weer door na het zelfde nummer (van gemert ) deze regio zit daar aan vastgebonden

Geplaatst:

Bel dan in ieder geval de DA in gemert op en leg de situatie uit en zeg dat je hem verdenkt op Myxomatose en dat je geen enkele DA kunt bereiken maar toch wilt weten wat je moet doen. Kan nooit kwaad

Geplaatst:

even een vraag heb je nog meer konijnen zo ja als het Myxomatose is wat ik niet hoop

deze ziekte is heel besmettelijk namelijk je hebt hem wel apart gezet hopelijk

en gewoon blijven proberen te bellen

Geplaatst:
ik durf die man niet te bellen hij was net al zoo sjaggie..en daarbij ik weet niet eens hoe ik er moet komen want heb geen auto :(

ik vind dit zoo eng

Oh was dat die man! Pff. Weetje, bel anders mijn dierenarts op. Gewoon voor advies. Ik kan je niet garanderen dat ze opneemt maar je kunt het proberen. Ze is behoorlijk konijnkundig en leg het gewoon uit 074-2771097

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .