sippi__x Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Ah wat erg, ik kan je niet helpen, maar ik ga Daantje heel veel beterschap wensen
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Nou, dwangvoeren kan vast wel. Je kunt ook biks weken in water en er een papje van maken. Maar het is nu gewoon heel belangrijk dat Daantje antibioticum krijgt en pijnstilling. Het is niet verstandig om daar mee te wachten tot na het weekend.Temperaturen doe je inderdaad op dezelfde manier als bij mensen: thermometer in het poepgaatje. Wel heel voorzichtig natuurlijk en best een beetje smeren met vasiline ofzo
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 oke dankjewel, naar eindhoven wordt moeilijk heb namelijk geen auto..Ehm, hoe had je dan in Gemert willen komen?
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Is er geen enkele spoeddierenarts meer te bereiken?
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 neen niet die wij weten en die dieren arts in gemert was maar niets stuk schagrijn ik vind als je spoeddieeren arts bent dat je altijd moet langs komen met zo iets maar dat wou hij dus niet
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 heb geprobeert hem te tempraturen maar dit lukt niet zag ook dat ie op zn achterwerkje een kleine bult heeft
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 dierenkliniek brouwhuis daar kreeg zij het nummer van gemert zij kreeg het antwoord apparaat
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 geen idee eigenlijk hoe ik in gemert had willen komen
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 daantje is dit jaar trouwens ook niet ingeent omdat ik pas sinds net eigenlijk weet dat dit ieder jaar moest
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Bij Myxomatose krijgt een konijn ook bulten..
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 waar zit die dan jsmn ?http://members.upc.nl/a.bogaerts1/pages/start.htmlDierenartsenpraktijk Bogaerts Christiaan Huygenslaan 10 =5707 RT HELMOND
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 jah ik denk eerder dat het dat is omdat ze dit jaar niet is ingeƫnt ik ben blij dat ik kimtoen naar dit forum heb kunnen sturen toen kim vragen had aan mij ik hoop echter dat het goed gaat komen
wenerlover Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 dit klinkt meer als Myxomatose dan als een kaakontsteking omdat hij zo veel bulten heeft verder wens ik je erg veel sterkte en ik hoop dat je de dierenarts zo snel mogelijk berijkt
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Ja ik word er een beetje bang van allemaal, het is in ieder geval belangrijk dat je zo snel als het kan naar de dierenarts gaat, want dit is een kwestie van zeer snel ingrijpen. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt :frown:
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 heb dierenarts boogaarts gebeld krijg ik weer t 0900 nummer dus weer de da in gemert
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ik vind het ook ondzettend eng we zijn proberen om een goede spoed dieren arts te doen en die je jsmn de dieren arts die je net verweest met de site verbind dan weer door na het zelfde nummer (van gemert ) deze regio zit daar aan vastgebonden
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Bel dan in ieder geval de DA in gemert op en leg de situatie uit en zeg dat je hem verdenkt op Myxomatose en dat je geen enkele DA kunt bereiken maar toch wilt weten wat je moet doen. Kan nooit kwaad
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 ik durf die man niet te bellen hij was net al zoo sjaggie..en daarbij ik weet niet eens hoe ik er moet komen want heb geen auto :(ik vind dit zoo eng
wenerlover Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 even een vraag heb je nog meer konijnen zo ja als het Myxomatose is wat ik niet hoop deze ziekte is heel besmettelijk namelijk je hebt hem wel apart gezet hopelijk en gewoon blijven proberen te bellen
Carino Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ik vind t zelf ook wel beetje slecht dat een spoed dierenarts niet zegt dat ze kan komen waarom heet t dan spoed
kmimmie Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 ja ik heb nog een konijn flower, ze staan apart ..
Jsmn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ik durf die man niet te bellen hij was net al zoo sjaggie..en daarbij ik weet niet eens hoe ik er moet komen want heb geen auto :(ik vind dit zoo engOh was dat die man! Pff. Weetje, bel anders mijn dierenarts op. Gewoon voor advies. Ik kan je niet garanderen dat ze opneemt maar je kunt het proberen. Ze is behoorlijk konijnkundig en leg het gewoon uit 074-2771097
Aanbevolen berichten