elvira88 Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ach jee, veel sterkte, rest in peace Dobby
anke1985 Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 Vanmiddag naar eindhoven geweest.. naar konijnen opvang franky. Daar heeft dupke haka leren kennen, ging goed!! Kwa grote valt hij nog mee.. maar hij is pas 4 maanden dus moet nog flinkjes groeien!Nu gaat dit koppelen vanuit hun een beetje heel anders dan hier beschreven staat, maar ik moet dit zo doen want hier heb ik voor getekend. Het gaat iniedergeval super met hem.. Hij is omgedoopt tot Dobby de tweede.. want we hadden pas geleden een duur bordje boven het hok met de hand laten maken..
anke1985 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2009 (aangepast) Nou inmiddels zitten ze bijelkaar. Meneer is omgedoopt tot flupke.. want dobby vond ik toch maar niks omdat die ene al heette.. na jah dan jammer van het naambordje.. Nu hebben we een probleem!!! Dupke heeft weer diarree!! Om 9.00u toen ik vanmorgen naar ze ging kijken buiten lag in de ren overal hoopjes diarree, dupke was de eerste ik pakken kon en zij had der kontje helemaal vies, dus gewassen.. meteen weer hooithee gemaakt.. en ze op hooithee, water en hooi gezet. Het hooi hangt op 4 plekken op. Nu maak ik me ontzettend veel zorgen omdat het 2 weken geleden zo begon; zaterdag dupke diarree; 1 hoopje.. zondag dobby diarree; 2 hoopjes, ze hebben op water en hooi gestaan en donderdag is dobby overleden...Dupke is opzicht wel levendig etc .. moet ik met de DA bellen of haar goed in de gaten houden? Of haar binnen pakken? Kan ik ze nog iets geven of nog iets doen?Bah ben gewoon ontzettend bang! Ze hebben geen rare groente gehad.. misschien stress.. cocciodiose is het ook niet wat flupke is bij de opvang preventief behandeld hiervoor en dupke vorige week zaterdag en zondag preventief.. 30 augustus 2009 aangepast door anke1985
Lotje-Ieyore-Nala Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Ten eerste heel veel sterkte, wat was Dobby een leuke nijn. Jammer dat het zo heeft moeten lopen:(. Ik zou met Dupke toch even langs de DA gaan. Beter een keer teveel als te weinig. Begrijp heel goed dat je bang bent. Hoop dat het allemaal goed komt!
Maggy Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Jeetje wat erg,niet eens zo oud! Dobby. Jij betekende heel veel. Nu heb je het beter. Dat je geweldig was voor je baasje,mag je best weten. Je hebt nu vast een heel mooi plekje,en al het voer dat je wilt in je bekje. Je hebt hard gevochten. Je hield al van hen toen ze je kochten. Dobby,jij keert niemand de rug,baasje,ooit krijg je Dobby terug. Als ik je nog verdrietiger heb gemaakt,spijt me dat heel erg. Dat is niet de bedoeling.
sippi__x Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Lees het nu pas !! Wat vreselijk erg !! Dobby is gewoon een prachtkonijn !! Veel sterkte !! Leuk dat je een nieuw vriendjes hebt voor Dupke. Maar zoals ze al zeggen, beter één keer teveel naar de DA dan een keer te weinig.
anke1985 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2009 het gaat inmiddels weer beter met dupke:) ze eet goed hooi, keutelt goed:) levendig genoeg:).. bah je gaat je echt zorgen maken he! Ik dnek dat het wat stress is want er was toch ineens een nieuw konijn in haar omgeving..
Aanbevolen berichten