Laura Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Het is vandaag 9 dagen geleden dat Zorro is gecastreerd.Mijn dierenarts heeft niks van pijnstillers toen mee gegeven en verder alleen gezegt dat hij 6 weken apart moet zitten en ik heb minimaal 1 week binnen moest houden op een handdoek.Maar nou is mijn vraag;Hij heeft nog steeds zijn hechtingen daar heeft zij niks over gezegt moet ik naar de dierenarts om ze eruit te laten halen morgen ofzo of zou het hechtingen zijn die oplossen of zal Zorro ze er zelf uit halen?En met 2 weken kan ik Zorro toch makkelijk aan Fluffie koppelen?x
Jsmn Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Hechtingen heb ik geen idee van. Zitten ze aan de binnen of buitenkant van het lichaam? Zou je eventueel de DA over kunnen bellen. Na 14/15 dagen kun je hem weer koppelen.
Laura Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 De hechtingen zitten aan de buiten kant allebij en zijn blauw van kleur. (heel sexy haha!)
Rian Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Weet je zeker dat ze niet paars van kleur zijn?Als de DA er niks over gezegd heeft zullen ze vanzelf oplossen.
Laura Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 Het zijn Blauwige hechtingen.Ze heeft alleen over 6 weken apart houden gezegt en je konijn een weekje binnen houden op een handdoek.
Laura Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 Zijn die blauwe hechtingen dan oploshechtingen?
juudjuhlove Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Het beste kun je dit gewoon even navragen aan je DA.
Laura Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 Vandaag keek ik hoe Zorro's hechtingen eruit zagen en gedeelte was al wat weg.Het is een Blauwachtige paarse kleur.En bij de andere bal was het bijna helemaal weg.Zou hij het zelf gedaan hebben. (lijkt mij niet maar toch)Of zou het opgelost zijn?
The Email Female Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik zou voor de zekerheid even je DA bellen, dan weet je het namelijk zeker.
Rian Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Dat zijn oplosbare hechtingen. Als dat niet zo was, had je DA je al lang gemeld dat je terug moest komen om de hechtingen eruit te laten halen. Ik denk dat het hechtmateriaal vicryl is, dat wil zeggen dat het oplosbaar is. Het is wel vrij snel bij jou nijn, maar als de wond er goed uitziet en dicht is, prima toch?
Laura Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 Oke dan:)De wond ziet er goed uit dus dat is mooi:)En Ik had eerst Zorro bij zijn kont en rond zijn ballen voor de castratie wat haar weggeknipt aangezien hij soms allemaal plas en zaagsel er dan aanhangt.Maar nou is het al weer aangegroeit! Dus het is heel moeilijk nu te zien waar ze ballen zitten.En worden zijn ballen ook wat kleiner na de castratie?Want hij had eerst echt enorme ballen maar nou zijn ze iets kleiner en slappen hoort dat?
Lirazel Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Wat er nu nog is is de balzak, dus alleen wat huid, want de bal zelf is er uitgehaald.
Laura Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 Ja dan kan het wel kloppen ja. Het is zo gerimpelt vel iets haha:lol:
Laura1984 Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Dat zijn inderdaad de lege balzakken. Nijn had dat ook. Na een tijdje zijn ze uit zichzelf gekrompen, nu zie je ze niet meer...
bunny ranch chanty Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 jep het verdwijnd helemaal....
Aanbevolen berichten