jasmijn86 Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Vanmiddag ga ik met Bengel naar de DA.Gisteravond zag ik dat ze haar linkeroogje aan het dichtknijpen was. Ik heb haar gepakt en het oogje schoongemaakt. Er zat ook wat wit spul in. En volgens mij zijn de oogleden wat geïrriteerd (beetje rood de rand). Dus vanmorgen toch maar even gebeld en vanmiddag kan ik langskomen.Ik moet alleen, dus in de reismand 5 min op de fiets. Daar zie ik nog niet zo tegenop, maar ik hoop dat ze bij de DA enigszins onder controle te houden is. Ze houdt absoluut niet van oppakken en is vrij wild, dus fingers crossed.
Carino Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 erg veel succ6 bij de dieren arts en geef anders wat lekkers mee om hem wat rustiger te maken zoals witlof of peterselieen hem te belonen na dat ie klaar is met de dieren arts?
miesje890 Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Veel succes dadelijk bij de da.. Laat je ons weten hoe het gegaan is?
dieren4ever Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Succes bij de DA, houd je ons op de hoogte?
jasmijn86 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2009 Ben net weer terug. Ze was uiteraard wel gestresst, maar ze deed het heel goed. Ze was niet wild, gelukkig. Bengel heeft ontstoken oogjes en daarvoor heb ik zalf meegekregen. Niks ernstigs gelukkig.
Carino Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 fijn dat het niets ersntig is en nu maar snel beter worden
miesje890 Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 fijn dat het niets ernstig is.... Hopen dat het snel weer goed gaat met haar oogje...
Snowy&Witje Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Hopelijk wordt ze snel weer beter
Snowy&Witje Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Trouwens, mijn konijn Snowy heeft ook een rood randje om het oog heen, ooit leek dit raar, weet niet meer zo goed, leek wel of het dikker werd, daarna trok het weg alleen is nog steeds een randje en ziet er ook niet raar uit.Misschien omdat ze om haar ogen wit is ?? valt dat zo goed op?!
dieren4ever Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Wat fijn dat het niets ernstigs is en dat ze zich heeft gedragen! :yes:Nu maar snel beter worden, Bengel!
zwarte panter Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Fijn dat er niks ernstigs was! Beterschap voor Bengel.
jasmijn86 Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 Kan ze wel gewoon geënt worden? Volgende week zaterdag is er namelijk een entingsuur bij de DA. Zij zit dan nog wel aan de druppels. Verder is er niks aan de hand, ze is gewoon in haar normale doen.
Chani Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 in principe wordt een ziek dier niet geent. en als ze een ontstoken oog heeft, is haar weerstand waarschijnlijk wat verminderd daardoor en zou ik zelf mn nijn niet laten enten. maar het zou goed kunnen dat ze volgende week alweer in orde is hoor. ik zou het even overleggen met de DA denk ik.
Maggy Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Heeft Maggy ook vaker gehad.Maggy is wel geënt,maar op aanrader van dierenarts.Gewoon iedere keer schoonmaken met afgekookt water (echt doen) en zalf erop blijven doen.Als er haartjes weg zijn duurt het wel ff voordat die weer bijgroeien,maar tijd heel alle wonden xd
jasmijn86 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik moet aan het einde van de middag weer naar de DA.Dit is de 5e dag met druppels en er is nog geen verbetering, helaas
Aanbevolen berichten