Karina Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ze hebben em in het rose met de poes (Siep toch?) en in blauw/groen met jip en janneke, en dat voor 3,95 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 HEMA! Snuf+nijn! Karina!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb me even ingelezen hier via het grote wormentopic van Cindy en op wilhelmina utrecht. Ik lees dat ik 14 dagen panacur moet geven. De symtomen komen wel overeen met die van Snuf. Dus we gaan het zeker proberen! (het koffertje is inmiddels klaar voor gebruik, dus kom maar op met de rest van apotheek ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Jup, veertien dagen met Panacur! :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 mag dat zomaar? niet eerst naar de DA? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Nou, ik denk dat je het makkelijkst wel naar de DA gaat, je kunt het eventueel wel op internet bestellen, maar Panacur wordt niet opgenomen door het lichaam, het is dus echt niet schadelijk. Overdoseren doe je ook niet zomaar. Baat het niet, schaadt het niet. Maar ik geloof dat Karina maandag gewoon laat enten en het dan aankaart? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 hoe werkt het dan? als niet wordt opgenomen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik neem aan dat het gewoon door het lichaam heen gaat en ondertussen de parasieten en dergelijke aanpakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 ohh okee ja dat zou goed kunnen..beetje ingewikkeld voor me Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik zou het eerlijk gezegt ook niet weten hoor. Ik weet alleen wel zeker dat het gewoon geen kwaad kan. En dat het gewoon door het lichaam heen gaat lijkt mij dan het meest logische. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Volgens mij net als prozyme, het stroomt gewoon door het spijsverteringskanaal? Ik ga maandag inderdaad naar de dierenarts voor de inenting en bespreek het eerst met hem. Ik weet nl ook niet of ik direct na de inenting mag beginnen. Snuf zat net weer stil in een hoek. Ik voelde weer bubbels knallen in zijn buikje :frown: Van mij mag het maandag zijn... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 ik wens snuf heel veel beterschap karina!! hopelijk helpt de panacur hem! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik ook...want om de 2 dagen gas is echt geen pretje. Ik vond net een kettingkeutel van 14 keutels :frown: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ach, arme Snuf. Fred heeft er de laatste tijd ook last van, maar niet zo erg. Hoop dat hij er snel vanaf is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sannieentom Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb altijd infacol in huis. Dit is tekoop bij het Kruidvat en voor baby's met darmkrampjes en lucht in de darmpjes. Bij mijn konijnen helpt het altijd geweldig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lirazel Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Volgens mij net als prozyme, het stroomt gewoon door het spijsverteringskanaal?Ik vraag me af of dat wel zo is, tegen wormen zou dat nog werken. Maar panacur wordt natuurlijk ook gebruikt tegen E. cuniculi en dat zit door het het hele lichaam. Sannieentom, het is de laatste tijd al meerdere malen op het forum besproken, maar dergelijke middelen kunnen ook negatief werken afhankelijk van waar het gas in het maag-darmkanaal zit.Beterschap voor Snuf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Infacol heb ik nog nooit van gehoord, is dat net als Aeropax of Equate? En als iemand nu eens de werking van Panacur uitlegt. :he::whistle2: Had er inderdaad niet aangedacht dat bij EC parasieten niet alleen in de darmen zitten.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik vraag me af of dat wel zo is, tegen wormen zou dat nog werken. Maar panacur wordt natuurlijk ook gebruikt tegen E. cuniculi en dat zit door het het hele lichaam. Beterschap voor Snuf. Dankje... Daar zit inderdaad ook weer wat in. Misschien dat het door het kanaal loopt, maar ook door het bloed wordt opgenomen? Ik heb echt geen idee eigenlijk. Dus ik laat dit ook over aan onze kundige mensen op bb.:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Zo, dat zit er weer op. Allebei een prik tegen de myx en Nijn weer korte nagels gelukkig. Snuf is nader bekeken. Toevallig lagen er net wat keutels in de doos: te klein en erg harig. Ontwormen vond hij niet direct nodig, want toen hij hoorde dat Snuf weinig hooi eet wist hij al genoeg. Ik heb cisaral meegekregen en moet over een week bellen hoe het nu is. De gedroogde kruiden van zooplus tussen het hooi doen het wel goed, dat is dus een blijvertje. Ik ben benieuwd... Ze zitten nu weer lekker in de gang uit te rusten van het plukken, trekken, knippen, voelen enz. Beter dan zo'n stomme lelijke doos. Waar ze wél nog eventjes werden vertroeteld door een mede-bb-er Nee, het zit er weer op voorlopig. Hopen we... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 24 augustus 2009 Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Echt waar ? Wie wie wie ?Hopelijk blijft het nu even rustig..Zei hij nog iets over Protexine/prozyme ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Snoef met haar hele bunch konijnen Ik heb gezegd dat ik protexine gebruik en dat was perfect zei hij. Maar Snuf heeft net nog een duwtje in de rug nodig blijkbaar. Hij heeft me wel gewaarschuwd dat dit iets kan zijn wat hij zijn hele leven kan hebben... Laten we het niet hopen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 24 augustus 2009 Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Daar moet je niet aan denken nee ! Pffff... Wat grappig dat je een BBer tegen kwam zeg !Je herkende haar konijnen ????("heej, dat konijn ken ik van BB !") Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 24 augustus 2009 Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Nee, we wisten van tevoren van elkaar hoelaat en ik zei al: je herkent me aan de bananendoos met nijnen erin. Ik kwam naar buiten en er werd gezwaaid. En als degene ook nog eens 6 konijnen én Snuf zijn naam kent dan kan dat maar één ding betekenen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 24 augustus 2009 Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 snuf is beroemd!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten