Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik net mijn Gibson aan het aaien was merkte ik een paar kleine korstjes op in zijn nek, waar omheen een aantal schilfers hingen. Ik heb er een foto van gemaakt:

Wond2.jpg

Wondje.jpg

Iemand enig idee wat het is en wat ik eraan moet doen?

Geplaatst:

Hee, precies wat mijn kat heeft! Ben benieuwd wat het is! Ik dacht zelf iets van mijtjes, maar ze krijgt elke maand stronghold dus het zou niet moeten kunnen...

Heeft je nijn er jeuk aan? Mijn kat wel!

Geplaatst:

die korstjes zijn zo perfect rond dat ik dacht misschien een enting, maar dat is wel heel laat om dan nog een korstje er van te hebben.

Wat betreft de schilvers en wondjes dan voor de rest zou ik je da inderdaad naar mijt laten kijken

Geplaatst:

Hij wordt volgende week dinsdag gecastreerd en dan wil ik haar er wel op wijzen, kan het zolang wachten? Ik heb wel surolan in huis maar dat ga ik er nou ook niet graag zomaar opsmeren

Geplaatst:

ik heb ooit gezien als een mens door een worm gebeten wordt, kunnen er eitjes onder de huid komen, en die komen eruit.. en dan krijg je een perfect rond wondje..

Het zou natuurlijk zoiets kunnen zijn.. wil je niet bang maken.. weet ook niet of die beesten in nl voorkomen.. maar het is perfect rond...

Geplaatst:

zou ik wel doen ja.. Lopen die er nog steeds? Anders zou je er eentje kunnen vangen, en in een potje doen en die dinsdag meenemen.. of een foto van maken misschien weten ze hier wel wat het is.

Geplaatst:

oh dat is wel balen.. dan als je ze ziet lopen, zou ik er een vangen..

Zou verder wel het gedrag goed in de gaten houden van je nijntjes..en als je het eerder niet vertrouwd zou ik toch een bezoekje wagen aan de dierenarts.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .