Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Reactie op ZaZa; ik heb het zeker niet onderschat, ik heb er alles aan gedaan. ik denk eerder dat mijn dierenarts dit heeft onderschat, want ik had de indruk bij de dierenarts gekregen dat alles wel weer goed zou komen helaas blijkt het tegendeel..:(

Geplaatst:

Onderschat in de zin dat ALS je de volgende keer een konijn hebt dat vanaf zaterdag (eigenlijk al vanaf vrijdag na het wassen schreef je) niet eet, je zondag met hem bij de dierenarts moet gaan zitten !

NOOIT meer 2 dagen wachten...liever nog zelfs dezelfde dag heen !

Daarbij begrijp ik ook dat je dinsdagmiddag niet meer met je konijn naar de dierenarts geweest bent...

Darmen van konijnen zijn echt megagevoelig en ik denk wel dat darmproblemen doodsoorzaak nr 1 is.

Konijnen die darmproblemen krijgen, kunnen 24u later al dood zijn...

In die zin ben ik echt van mening dat dit onderschat is....en natuurlijk begrijp ik wel dat je dat liever niet hoort, maar het is wel belangrijk voor jou en voor iedereen die dat nog niet weet.....

Ik zeg niet dat het jouw schuld is, misschien was je konijntje eveneens gestorven als je zaterdagavond nog bij de dierenarts had gezeten, maar het had wel meer kans op overleven gehad...

Tijd is essentieel bij darmproblemen ...

Geplaatst:

Dat snap ik inderdaad ook niet. Er wordt door meerdere mensen op het forum verteld dat je naar de da moet omdat het anders snel afgelopen is, en dat doe je niet. Het is inderdaad misschien een fout van jou da.. maar ik denk ook een stukje van jezelf.

Dit wil niet zeggen dat ik het niet verschrikkelijk vind wat er gebeurd is en ik wens jullie veel sterkte!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .