toedeloe85 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rare vraag:Mijn konijn krijgt een beetje schokjes ( in de buik) als ze eet? Ik heb nog een aantal andere die dat ook doen.....Tell me, die van jullie ook??!
Jsmn Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Dit hebben die van mij ook. Dat het achterlichaam wat schokt als ze eten.
toedeloe85 Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2009 Vreemd is dat:) Wat zou dat zijn? Spiertjes?
Jsmn Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb geen idee, ik merk het eigenlijk pas sinds kort.
Ingrid M Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Hier doen ze dat alleen als ze banaan krijgen. Denk door de hoeveelheid suiker? Zal t eens vragen morgen als ik voor de entingen naar de DA ga. Schrijf t even op mijn vragenlijstje.
toedeloe85 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2009 Oh jee die DA van jou krijgt het moeilijk met al doe vragen:) Brnbenieuwd naar z'n antwoord.
Miffy1 Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 (aangepast) Bedoel je echt aan de onderkant (de buik dus) of meer aan de bovenkant, de huid bij het kontje of ook wel de achterhand genoemd? Een van mijn konijnen doet dat ook als ze iets krijgt dat ze heeeel erg lekker vindt, zoals een stukje banaan of een druifje. Volgens mij is dat gewoon een soort lichamelijke reactie omdat ze iets erg lekker vinden. Ik zie het bij mijn beide konijnen ook wel eens net voordat ze de blindedarmkeutels gaan eten . Hier een filmpje van een konijn dat het ook doet 18 augustus 2009 aangepast door Miffy1
toedeloe85 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2009 Bedoel je echt aan de onderkant (de buik dus) of meer aan de bovenkant, de huid bij het kontje of ook wel de achterhand genoemd? Een van mijn konijnen doet dat ook als ze iets krijgt dat ze heeeel erg lekker vindt, zoals een stukje banaan of een druifje. Volgens mij is dat gewoon een soort lichamelijke reactie omdat ze iets erg lekker vinden. Ik zie het bij beide konijnen ook wel eens net voordat ze de blindedarmkeutels gaan eten . Hier een filmpje van een konijn dat het ook doet JAAAA inderdaad precies zoals op dat filmpje!Dan vinden ze alles lekker hier, stelletje vreetzakken:D!Het is hier iets meer naar de zijkant toe.
Laura1984 Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Die beweging zie ik ze hier inderdaad ook wel eens maken, vlak voor of tijdens dat ze hun BDK aan het eten zijn.
Resii Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Precies zoals op dat filmpje ja! Ik zie ze het hier alleen doen als ze iets krijgen wat ze heel lekker vinden... (lees, iedere avond als ze hun groen krijgen ) en ook bij banaan of druiven...
Ingrid M Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Oh jee die DA van jou krijgt het moeilijk met al doe vragen:) Brnbenieuwd naar z'n antwoord. Haha krijgt ie ook voor betaald he :whistle2:. Ik ga in oktober een maand weg en dan gaan zij naar vrienden van mijn ouders en ik wil graag alles goed op een rijtje hebben voordat ik weg ga, vind ik heel belangrijk.
Ingrid M Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Mijn dierenarts had geen idee wat het was. Hij dacht omdat ze het gewoon lekker eten vinden.
Aanbevolen berichten