Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier doen ze dat alleen als ze banaan krijgen. Denk door de hoeveelheid suiker? Zal t eens vragen morgen als ik voor de entingen naar de DA ga. Schrijf t even op mijn vragenlijstje.

Geplaatst: (aangepast)

Bedoel je echt aan de onderkant (de buik dus) of meer aan de bovenkant, de huid bij het kontje of ook wel de achterhand genoemd? Een van mijn konijnen doet dat ook als ze iets krijgt dat ze heeeel erg lekker vindt, zoals een stukje banaan of een druifje. Volgens mij is dat gewoon een soort lichamelijke reactie omdat ze iets erg lekker vinden. Ik zie het bij mijn beide konijnen ook wel eens net voordat ze de blindedarmkeutels gaan eten :s.

Hier een filmpje van een konijn dat het ook doet

aangepast door Miffy1
Geplaatst:
Bedoel je echt aan de onderkant (de buik dus) of meer aan de bovenkant, de huid bij het kontje of ook wel de achterhand genoemd? Een van mijn konijnen doet dat ook als ze iets krijgt dat ze heeeel erg lekker vindt, zoals een stukje banaan of een druifje. Volgens mij is dat gewoon een soort lichamelijke reactie omdat ze iets erg lekker vinden. Ik zie het bij beide konijnen ook wel eens net voordat ze de blindedarmkeutels gaan eten :s.

Hier een filmpje van een konijn dat het ook doet

JAAAA inderdaad precies zoals op dat filmpje!

Dan vinden ze alles lekker hier, stelletje vreetzakken:D!

Het is hier iets meer naar de zijkant toe.

Geplaatst:

Precies zoals op dat filmpje ja! :D Ik zie ze het hier alleen doen als ze iets krijgen wat ze heel lekker vinden... (lees, iedere avond als ze hun groen krijgen :P) en ook bij banaan of druiven...

Geplaatst:
Oh jee die DA van jou krijgt het moeilijk met al doe vragen:) Brn

benieuwd naar z'n antwoord.

Haha krijgt ie ook voor betaald he :whistle2:.

Ik ga in oktober een maand weg en dan gaan zij naar vrienden van mijn ouders en ik wil graag alles goed op een rijtje hebben voordat ik weg ga, vind ik heel belangrijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .