Noenakid. Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Naast zijn ballen hangt nog een stuk los zwart vlees hoort dat? Mail me graag hierover. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noenakid. Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Want ik heb namelijk geen idee, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dieren4ever Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Kun je er misschien een foto van maken...? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boghy Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb geen flauw idee wat je bedoel, maar moet wel lachen om de titel van je topic. Een foto is wel handig idd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanmasja Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Zie je zijn 2 ballen en iets? of 1 volle bal, en dat het zwrate een lege bal is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingrid M Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb geen flauw idee wat je bedoel, maar moet wel lachen om de titel van je topic. Een foto is wel handig idd Dat had ik ook haha. Marruh ik heb ook geen idee.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik denk dat ze de klier naast de ballen bedoel waar prut gaat zitten....bij voedsters ook als je goed kijkt een soort opgedroogd oorsmeer klont....Dit kun je voorzichtig verwijderen. ( ps morgen draaid gelijk iedereen van BB zijn konijn om om dat te zien haha) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 . ( ps morgen draaid gelijk iedereen van BB zijn konijn om om dat te zien haha) dat denk ik ook:Phad nu al de neiging om te gaan kijken:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 bedoel je niet dat wat je ziet als hij zn balletjes in trekt? een soort flubbertjes? het "zakje"zeg maar waar de balletjes in zitten. dit is bij gijs ook nog het enige wat je ziet zitten (hij is gecastreerd:P) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 whahaha ik ga morgen wel meteen checken ja! trek ik wel mn ovenhandschoenen aan, die 2 zijn niet te houden als ik "daar" wil kijken. En ik moest ook lachen om de titel van het topic ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 ze zei naast zn ballen, dus lijkt me niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 okeej maja je weet nooit he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 nee klopt XDen idd de titelnaam is geniaal, geheid dat iedereen er gaat kijken:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten