chan Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Ben eigenlijk een beetje zenuwachtig, heb vanmiddag een afspraak bij de DA om Snuf te laten castreren. Hij wordt gecastreerd onder plaatselijke verdoving, dat vind ik wel prima, is bij zijn vader ook goed gegaan. Maarrrr ik heb hem omgedraaid en zie geen balletjes zitten! Ik weet ook niet hoe het eruit moet zien, maar hij is 4 maandjes oud nu dus hopelijk heeft hij ze al en had hij ze gewoon ingetrokken! Het moet gewoon :yes: Ik wil niet dat hij nog alleen zit als ik op vakantie ga, dan krijgt hij geen aandacht, alleen 2x per dag eten.
coonnijn Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 oh ik heb het zelfde haha nou ja mijn rammtje, ook nog geen balletjes, in elk geval veel succes en sterkte hopen dat de balletjes tevoorschijn komen
juudjuhlove Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 als je konijn gewoon op 4 poten staat, kun je ze gewoon voelen...als je zachtjes met je hand tussen zn achterpoten gaat, moet je ze dan kunnen voelen.enne houd er wel rekening mee dat hij de eerste ?24? uur nog levend zaad heeft!dus niet meteen koppelen, mocht hij bij een voedster terecht komen, waar ik wel vanuit ga eigenlijk:P
chan Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik hou hem 2 weken apart, wil echt geen ongelukjes, hij is ook al per ongeluk geboren...Hopelijk kan hij weer samen met de andere 6 konijnen en anders krijgt hij 1 vriendinnetje uit die groep.
chan Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2009 :(:(:(Z'n balletjes zijn er nog niet!!!Ik baal zo, wil hem niet zo lang alleen laten zitten en al helemaal niet als ik op vakantie ga.De DA denk dat ik over 1 of 2 maanden terug kan komen, dus ja helaas zit ie voorlopig nog alleen.Waarom lees ik nou overal dat ze met 4 maanden gecasteerd kunnen worden, niet dus!!!
jordi Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Dat is het ene konijn buiten het andere ..
toedeloe85 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Inderdaad..... Met mensen is dat toch ook zo;)
chan Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2009 Ja tuurlijk dat is waar, maar sommige laten ze al met 3 maanden castreren dus ik baal gewoon dat ik net een nijntje heb die met 4 zelfs nog niet kan. Maar verder is het een schatje hoor
wupsie Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 tja.. is wel balen. maar ja ze kunnen ook moeilijk in het wilde weg gaan zoeken. (tis wel zeker weten een kereltje?? bij een meid kun je nog jaren wachten op balletjes natuurlijk )
toedeloe85 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Ja tuurlijk dat is waar, maar sommige laten ze al met 3 maanden castreren dus ik baal gewoon dat ik net een nijntje heb die met 4 zelfs nog niet kan. Maar verder is het een schatje hoor Ja het is inderdaad rot. Nu moet hij nog alleen blijven zitten.Ik heb vorig jaar 5 rammen laten castreren met 3 maanden... Dus het is inderdaad maar net geluk hebben.Geniet nog maar even van die echte man.. voordat je het weet is hij een softie zonder ballen
toedeloe85 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 tja.. is wel balen. maar ja ze kunnen ook moeilijk in het wilde weg gaan zoeken. (tis wel zeker weten een kereltje?? bij een meid kun je nog jaren wachten op balletjes natuurlijk )Haha... ja dan kun je heeeeel lang wachten:D
chan Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2009 tja.. is wel balen. maar ja ze kunnen ook moeilijk in het wilde weg gaan zoeken. (tis wel zeker weten een kereltje?? bij een meid kun je nog jaren wachten op balletjes natuurlijk ) Hahahaha! De DA zei ook al zal ik even kijken of het echt een mannetje is, omdat hij niks vond. Maar het was er echt 1 :mdr:
wupsie Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 haha okeej. is ook zo sneu als je steeds maar blijft wachten he je zal de eerste niet zijn die een kerel dacht te hebben
Aanbevolen berichten