Guus Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Komt vast wel goed dan!Voor de zekerheid nog even in de gaten houden maar het komt vast goed!
Snowy&Witje Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 voor de volgende keer kun je ook een brandende sigaret er tegen aan houden
Jimmy&Nijn Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 voor de volgende keer kun je ook een brandende sigaret er tegen aan houdenWAT? is dit een grap?!
Sherrifke Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Dat zijn nog al middeleewse manieren om een wondje te dichten. Ik hoop dat ze dat nooit bij jou hoeven doen!!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2009 ik vind dit echt verschrikkelijk idee man :(
Claire Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Dat vind ik ook :( En mij is het ook al een keer voorkomen. Kan altijd gebeuren
Sherrifke Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Maar jah in Tunesie houden ze er dan misschien ook iets andere normen en waarden er op na..
Rian Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Ja, of hak het hele pootje eraf joh, waarom niet.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2009 barbaren !!! :grrrrrr::grrrrrr::grrrrrr:
Sherrifke Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 het is geen suggestie, maar een vrees..
wupsie Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 heb dit ook wel eens gehad met gijs. het leek wel een slagveld!!! het was het "wijsvingernageltje"van zn voorpootje. steeds als het stopte met bloeden ging hij zich weer wassen. heel de bijkeuken zat onder de bloedspetters!!!. leek wel of ik hem afgeslacht had:P heb er toen ook een pleistertje over geplakt zodat hij er niet meer bij kon. maar die was er weer snel af voelde me ook vet schuldig en paniekerig. jeej wat kan dat bloeden zeg!!!
Sabbie Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb het ook gehad... Ben meteen huilend naar de DA gerend...
wupsie Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 haha twas bij mij laat in de avond dus dat scheelde bij mij weer. heb wel in paniek mn vriendin gebeld
Jimmy&Nijn Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2009 oww!!ik moest ook huilen, er was bloed overal en die geweldig beest zat in mij te likken.........
wupsie Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 zie je je hoeft je niet schuldig te voelen. hij vind je nog steeds lief. hij probeerd je zelfs te troosten
Senni Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Nouja, over dat dichtbranden.. Ik heb een keer stage gelopen bij een praktijk waar de dierenarts het ook snel had dichtgebrand nadat ie per ongeluk te ver had geknipt (zie je, ook een dierenarts overkomt het wel eens, ook al was het dan bij een hond). Zo stopte het wel meteen met bloeden en in principe voelt het dier op de nagel zelf verder niks.. Maar geen idee of dat algemene praktijk is hoor.
Senni Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik bedenk me wel net dat die hond nog knockie was van de operatie, dus die voelde er zowiezo niks van natuurlijk. Tip voor nagels knippen: eerst drie keer duwen met het schaartje voordat je daadwerkelijk knipt. Komt er geen reactie tijdens het geven van die druk dan zit je over het algemeen wel veilig
ZaZa Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Kijk..dáár kunnen we wat mee, Senni ! De andere tips moeten we maar weer snel vergeten.....
Senni Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Het is vooral handig voor donkere nageltjes, want bij lichte nagels zie je het leven gewoon zitten
Dollie Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Pff, nou, dat nagelknippen is nog best lastig.. Ik dacht zelfs bij Evert's donkere nagels het leven wel te zien zitten, maar als ik dan een beetje druk gaf (haha, deed ik dat stiekem al goed) begon hij direct wild te doen.. Dus maak je nu maar niet meer druk om dat je haar pijn hebt gedaan Efrat, je wou haar alleen van d'r lange nageltjes (en daar kan ze zich ook aan bezeren!) afhelpen, zo'n ongelukje zit nu eenmaal in een klein hoekje, met zo'n spartelende dame!
Aanbevolen berichten