Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb dit ook wel eens gehad met gijs. het leek wel een slagveld!!! het was het "wijsvingernageltje"van zn voorpootje. steeds als het stopte met bloeden ging hij zich weer wassen. heel de bijkeuken zat onder de bloedspetters!!!. leek wel of ik hem afgeslacht had:P heb er toen ook een pleistertje over geplakt zodat hij er niet meer bij kon. maar die was er weer snel af :P voelde me ook vet schuldig en paniekerig. jeej wat kan dat bloeden zeg!!!

Geplaatst:

Nouja, over dat dichtbranden.. Ik heb een keer stage gelopen bij een praktijk waar de dierenarts het ook snel had dichtgebrand nadat ie per ongeluk te ver had geknipt (zie je, ook een dierenarts overkomt het wel eens, ook al was het dan bij een hond). Zo stopte het wel meteen met bloeden en in principe voelt het dier op de nagel zelf verder niks.. Maar geen idee of dat algemene praktijk is hoor.

Geplaatst:

Ik bedenk me wel net dat die hond nog knockie was van de operatie, dus die voelde er zowiezo niks van natuurlijk.

Tip voor nagels knippen: eerst drie keer duwen met het schaartje voordat je daadwerkelijk knipt. Komt er geen reactie tijdens het geven van die druk dan zit je over het algemeen wel veilig ;)

Geplaatst:

Pff, nou, dat nagelknippen is nog best lastig.. Ik dacht zelfs bij Evert's donkere nagels het leven wel te zien zitten, maar als ik dan een beetje druk gaf (haha, deed ik dat stiekem al goed) begon hij direct wild te doen.. Dus maak je nu maar niet meer druk om dat je haar pijn hebt gedaan Efrat, je wou haar alleen van d'r lange nageltjes (en daar kan ze zich ook aan bezeren!) afhelpen, zo'n ongelukje zit nu eenmaal in een klein hoekje, met zo'n spartelende dame!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .