Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 hallo lieverdsik heb nijn de nagels geknipt en ze deed zo wild dat eentje begon heel hard te bloeden, nu zit ik er onder, mijn broek, handen enzo maar nijn :( ik heb een wattenschijfje tegenaan gedrukt en beetje betadine erop gesmeerd maar ze begon het af te likken is dat erg?? ik heb de da gebeld en ik moest niet langs komen alleen blijven door drukken...het lijkt nu minder te bloeden maar ik voel me zo schuldig dat ik dat heb gedaan :(:(:(
Laura Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Daar kan je niks aan doen.Inderdaad goed aandrukken zodat het stopt met bloeden.
Jsmn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Efrat, dat kan iedereen overkomen! Niet je schuldig voelen. Goed het wattenschijfje blijven aandrukken zodat het bloeden kan stoppen. Van de betadine weet ik niet sorry!
Tanmasja Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Eventueel kan je er ook bloem op doen, dit houdt het bloeden tegen en ontsmet tegelijk.Ook is het niet slecht voor het konijn.Kan gebeuren hoor!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 moet een pleister ofzo erop?? het is niet echt bloedend maar het is rood en vochtig :(urgh ik voel me echt slecht
nathalie b Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik zou er geen pleister op doen.Laat zo maar drogen. Slecht ben je niet hoor...dat zal niemand zeggen of denken .Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Jsmn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Waarom zou je je slecht voelen?Je nijntje moet blij zijn dat de nagels uberhaupt geknipt worden:yes:
YvonneH Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Voel je maar niet slecht hoor, je deed het tenslotte niet expres.Het kan iedereen gebeuren. Ik heb ook wel eens per ongeuk te ver geknipt.Gewoon even blijven opletten tot het niet meer bloed. Over het algemeen is het snel weer in orde hoor
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Waarom zou je je slecht voelen?Je nijntje moet blij zijn dat de nagels uberhaupt geknipt worden:yes: tja ik heb haar pijn gedaan, vind ik gewoon verschrikkelijk :(
Loesah Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Het is al vele mensen gebeurd.. Je moet je er niet schuldig om voelen.. je deed het niet express en wilde je nijn alleen maar helpen.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 weet jij of het kwaad kan dat ze beetje betadine op heeft?
Loesah Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Volgens mij kan dat geen kwaad. Otis springt ook nog steeds rond...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 okee dankje! ben opgelucht!
Guus Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Efrat ik snap je stress heel goed!Guus heeft van de week ook een gebroken nagel gehad... die bloedde ook als een rund!!Ik heb er toen een tijdje keukenrol op gehad tot het gestopt is met bloeden.Vervolgens heb ik er verdunde betadine op gedaan en zo'n 10 minuten gezorgd dat hij het niet op likt door hem steeds af te lijden met groente... Die 10 minuten heb ik gedaan zodat het in kon trekken... Heel veel succes!!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 heb je betadine pasta in water gedaan? ik heb geen vloeibaar betadine! dankje suus!!
Loesah Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Ohh ik zei; springt rond... hij STUITERT!
Guus Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb die betadine 'pasta' in een glaasje gedaan en daar wat afgekoeld water uit de waterkoker bij gedaan... vervolgens goed geroerd en met een wattestaafje aangestipt
Guus Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 ps vervolgens heb ik zwarte panter gemaild om te vragen of ik het goed gedaan had omdat ik natuurlijk ook twijfelde als een gek of ik het goed gedaan had hoor
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 ps vervolgens heb ik zwarte panter gemaild om te vragen of ik het goed gedaan had omdat ik natuurlijk ook twijfelde als een gek of ik het goed gedaan had hoor als ZP dat goed gekeurd had dan is het goed! :bounce:
Guus Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 hahaha zo dacht ik ook vandaar dat ik het even vermeld zwarte panter de hulpvaardige schat van BB
okkiekonijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Je kan idd ook gewoon de nagel even in een bakje bloem doen, dan stopt het bloeden meteen en wordt de wond ook meteen ontsmet. lfs Sonja
Jimmy&Nijn Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 ja denk het wel! ik heb nog gekeken en het was rood nog en vochtig maar ze was zo levendig en vannochtend ook, overal huppelen enzo...dus ik liet haar verder met rust!!!
Aanbevolen berichten