KleinkonijntjeUkkie Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Hey iedereen, Mijn ram is gistermiddag gecastreerd,alles is goed gegaan,geen problemen gehad. Ik heb van mijn DA antbiotica gehad om door het drinkwater te doen. Nu kwam ik er net achter dat mijn konijn diarree heeft,zijn ontlasting is erg dun. Ik heb zijn kontje al schoongemaakt ivm hygiene door de operatie van gisteren. Hij eet gewoon normaal,ben ook niet veranderd van voeding. Drinken doet hij ook,ik heb wel het idee dat hij sinds de castratie minder drinkt. Wat moet ik doen om te zorgen dat hij zo snel mogelijk weer normale ontlasting heeft?
tante10 Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 In ieder geval veel hooi geven en misschien even de DA bellen.Mensen kunnen diarree krijgen van antibiotica, konijnen misschien ook wel, maar dat is maar een gokje hoor.
AnneliesVonk Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik zou even de DA bellen... het lijkt me voor de wond niet goed als daar diarree in komt. Gewoon voor de zekerheid ff bellen kan nooit kwaad natuurlijk!
KleinkonijntjeUkkie Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Gaat gelukkig wat beter,ontlastig wordt al wat harder heb ik het idee . Hij is verder ook niet lusteloos etc,gewoon zichzelf. Misschien was het groenvoer 'verkeerd gevallen' ofzo?
Aanbevolen berichten