boukje Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik had het er al over gehad, onder het kopje "Wat moet ik toch met Sam",dat Britje, een van onze poezen, op visite was in de ren bij Sam, en dat hij daar niet van gediend was. Hij heeft ze toen flink te pakken gehad, op haar buik ligt nu een lap open van zo'n 3 cm doorsnee. Ik had maandag de da al daar over gebeld, en die zei dat ik het moest gaan ontsmetten en in de gaten houden. Vanmorgen zag ik dat er een bultje bij zat, en vanmiddag voelde de plek hard. Ik toch maar weer terug gebeld, en kan nu om 10 voor 7 langs komen. Ze weet niet hoe ze moet zitten en liggen, en lopen doet ze met een hoge rug, en haar staart tussen haar benen, dus dat beloofd wat.............................
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Nou hopen dan maar! Veel succes iig straks
dieren4ever Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Succes straks! Laat je ons weten hoe het bij de dierenarts was?
boukje Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 natuurlijk, dat horen jullie van mij.
elvira88 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 veel succes bij de dierenarts, beterschap voor britje...
Katrien Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Heeft je konijn (sam) de kat (britje) zo toegetakeld? Assertief konijn dan seg!Hopelijk geneest de wonde snel! Ps: ik denk wel niet dat dit in het konijnendeel thuishoort, maar bij 'andere dieren'.
boukje Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 Sorry, had dat zo snel niet in de gaten. Het was inderdaad ons:duivel:Sam.Kan iemand dit verplaatsen naar de goede plek??????Bedankt.
boukje Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 Kom net bij de da vandaan, en dat was weer een leuk grapje van onze Sam. Ze heeft waarschijnlijk een gekneusde staart, ze reageert erg boos als je daar aan komt, en de wond is gedicht met 9 nietjes, zonder piepen!!! Verder antibiotica en pijnstillers voor een aantal dagen, en volgende week donderdagavond mogen de nietjes er weer uit. Tot die tijd moet ze een kap op (nog het ergst van alles, ze botst overal tegenop, en loopt steeds achteruit!!), en mag niet naar buiten. 78 euro, alstublieft en dank u wel. Maar ja, dat ze maar snel weer opknapt, dat is het belangrijkste.
nathalie b Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Volgens mij is Sam stiekem een Pitt-Bull konijn!Zielig voor Britje hoor !Zeg maar tegen haar dat ze niet meer bij Sam moet komen.Maar misschien heeft ze die boodschap al begrepen! Sterkte met de gewonde !
boukje Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik denk niet dat ze nog eens bij Sam langs gaat, ze loopt echt met een grote boog om zijn kooi heen!!!!
max Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 ah gossie... arme poes.. beterschap met 'r..
Aanbevolen berichten