Judith86 Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 (aangepast) Hoi allemaal,:bounce: Net kom ik thuis en haal ik mijn konijntje Joey uit zn hokje.Wat mij opvalt is dat hij ineens een harde,dikke buik heeft.vanmorgen heb ik hem er ook uitgehaald en toen had hij dat niet. Het komt echt ineens opzetten. Ik heb hem nu al 3x penicciline gegeven (de kuur duurt totaal 20x)omdat hij geopereerd is aan een kaakabces. zou dat er iets mee te maken hebben?Ik snap het niet! iemand ervaring mee? morgen maar effe DA bellen.. 11 augustus 2009 aangepast door Judith86 iets vergeten
zwarte panter Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Eet hij nog?Keuteld hij nog?Niet lusteloos?
kelly1986 Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 De operatie aan zijn kaak... Hoelang is dat gelden en heeft hij tussendoor nog gegeten?
Judith86 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 hij eet als een malle;en net liet hij 6 keutels achter elkaar.de operatie is vorige week woensdag geweest.
Judith86 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 ps de operatie was trouwens niet aan zn kaak.. dat was te riskant dus hebben ze dat niet gedaan. ze hebben het abces opengelegd en dat moet ik nu elke dag open houden.
dieren4ever Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb er geen verstand van, maar kan het met de nieren te maken hebben?
Judith86 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 pff ik weet het niet, het komt ook zo plotseling uit het niets heb al veel meegemaakt met mn nijntjes, maar dit nog niet. had er wel een keer 1 die had bollenbuikenziekte (ofzo) maar weet niet of deze dat nu ook heeft. beetje te vroeg denk om dat soort conslusies te trekken. nieren lijkt me dan voor de hand liggen. darmen zullen het niet zijn want keutelen deed hij net nog. maak me wel zorgen:s
kelly1986 Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 OK... hij poept en eet dus goed...Wat voor indruk maakt hij? Levendig en normaal of eerder suf en stil? Kan het liggen aan de houding die hij aannam op het moment dat je hem eruit tilde en is zijn buik nu nog hard?
Judith86 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 het is wel minder groot nu, maar nog steeds hard. misschien maak ik me om niks druk hoor.. maar wil mn lieve beestje nog niet kwijt toch maar even de dierenarts bellen als het morgen nog is.
Aanbevolen berichten